Μετρό: Οι πρώτοι έξι σταθμοί της γραμμής 4 που βρίσκονται «στα σκαριά»

Μετρό: Οι πρώτοι έξι σταθμοί της γραμμής 4 που βρίσκονται «στα σκαριά» Facebook Twitter
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
0

Συγκοινωνιακές, τοπογραφικές και γεωλογικές μελέτες για την επέκταση της γραμμής 2 προς Ίλιον και Καματερό έχει εκπονήσει η Αττικό Μετρό

Σύμφωνα με το Economistas, τα σχέδια της εταιρείας προβλέπουν την επέκταση της γραμμής 2 του μετρό βορειοδυτικά, κατά περίπου 4 χιλιόμετρα από τον τωρινό τερματικό σταθμό της Ανθούπολης με την κατασκευή τριών νέων σταθμών.

Πρόκειται για τους σταθμούς Παλατιανή, στη συμβολή των λεωφόρων Θηβών και Ανδρέα Παπανδρέου, Ίλιον και τον σταθμό του Αγίου Νικολάου ο οποίος θα κατασκευαστεί επί της ομώνυμης λεωφόρου στο Καματερό.

Την ίδια στιγμή, τα στελέχη της Αττικό Μετρό έχουν επίσης ξεκινήσει να εξετάζουν υλοποίηση των επόμενων φάσεων της γραμμής 4, που σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, θα έχει συνολικό μήκος 38,2 χιλιόμετρα, με 35 σταθμούς και πέντε διακριτά τμήματα.

Ένα από τα επικρατέστερα σενάρια προβλέπει την επέκταση της γραμμής 4 προς το Μαρούσι με οκτώ νέους σταθμούς. Έξι από αυτούς (Φάρος, Φιλοθέη, Σίδερα, Ολυμπιακό Στάδιο, Παράδεισος, ΟΤΕ) αναμένεται να κατασκευαστούν επί της λεωφόρου Κηφισίας.

Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να δοθεί προτεραιότητα στην επέκτασης της γραμμής 4 προς την Πετρούπολη, με έξι νέους σταθμούς (Νέα Ιωνία, Περισσός, Νέα Φιλαδέλφεια, Πύργος Βασιλίσσης, Ίλιον, Πετρούπολη).

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Σε ανακοίνωσή της, η Ελληνική Αστυνομία αναφέρει ότι τα προβλήματα επιδεινώθηκαν από τεχνικές βλάβες σε πολλά ηλεκτρικά οχήματα, που ακινητοποιήθηκαν κατά την επιστροφή τους από το χιονοδρομικό κέντρο
LIFO NEWSROOM