Green Awards 2020: Το LYSIS του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ έλαβε το χρυσό βραβείο

Green Awards 2020: Το LYSIS του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ έλαβε το χρυσό βραβείο Facebook Twitter
0

Ακόμη ένα σημαντικό βραβείο που αντικατοπτρίζει τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης, της υπευθυνότητας και της καινοτομίας, τις οποίες πρεσβεύει ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, εξασφάλισε η εταιρία στα Green Awards 2020. Πρόκειται για το χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Πράσινο Δομικό Υλικό της Χρονιάς» που έλαβε ο Όμιλος για την ανάπτυξη του LYSIS, της νέας «πράσινης» λύσης για χτίσιμο και σοβάτισμα χωρίς τη χρήση ασβέστη.


Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αξιοποιεί την υψηλή τεχνογνωσία και μακρόχρονη εμπειρία του με στόχο να χαράσσει διαρκώς νέους δρόμους στον κλάδο και να κάνει πράξη την μετάβαση σε πιο αειφόρες κατασκευές. Για το σκοπό αυτό, εμπλουτίζει συνεχώς το προϊοντικό του χαρτοφυλάκιο με προϊόντα και λύσεις με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα σε ολόκληρο το φάσμα του κύκλου ζωής τους. Ειδικότερα, το νέο τσιμέντο τοιχοποιίας, LYSIS, αποτελεί την πλέον «πράσινη» λύση, αφού χάρη στην καινοτόμο σύνθεσή του, έχει το χαμηλότερο ανθρακικό αποτύπωμα στην ελληνική αγορά μεταξύ αντίστοιχων συνθέσεων.


Ο κ. Δημήτρης Δήμου, Γενικός Διευθυντής Εμπορίας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, ανέφερε σχετικά «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την ανάδειξη του LYSIS, της νέας μας πρότασης που φέρνει την καινοτομία στο χτίσιμο και το σοβάτισμα με σεβασμό στο περιβάλλον, ως «Πράσινο Δομικό Υλικό της Χρονιάς». Στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ, η αειφορία βρίσκεται στην καρδιά της επιχειρηματικής μας δραστηριότητας. Συνεχίζουμε με αμείωτη ένταση τις προσπάθειές μας ώστε ο κατασκευαστικός κλάδος του αύριο να είναι καινοτόμος, κλιματικά ουδέτερος και να εφαρμόζει τις αρχές της κυκλικής οικονομίας αναφορικά με τη χρήση των πόρων».


Σημειώνεται ότι τα Green Awards διοργανώνονται για πρώτη χρονιά και στόχο έχουν να αναδείξουν καινοτόμα προϊόντα, υπηρεσίες και διαδικασίες που προάγουν την Πράσινη Οικονομία και το Eco Living.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM