Nέο Honda HR-V: Oμόρφυνε και «πρασίνισε»
Το Ηοnda HR-V άλλαξε εκ βάθρων, απέκτησε ελκυστικότερο ντιζάιν και υβριδικές εκδόσεις, όμως διατήρησε την παραδοσιακές του αξίες.
ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ της επόμενης χρονιάς θα περιλαμβάνεται σε κάθε μοντέλο της γκάμας της Honda και μία εξηλεκτρισμένη έκδοση. Αυτό ισχύει φυσικά και για το νέο HR-V, ένα SUV με μήκος 4,29 μ., πολυάριθμες δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού του και μεγάλη ευρυχωρία σε συνδυασμό με κόμπακτ εξωτερικές διαστάσεις κατά τα πρότυπα του προηγούμενου μοντέλου.
Το απερχόμενο HR-V ήταν ευχάριστο αισθητικά, ωστόσο ο διάδοχός του διαθέτει σαφώς ελκυστικότερη εμφάνιση χάρη στην ελαφρά αυξημένη απόσταση από το έδαφος, τις στάνταρ ζάντες 18 ιντσών και το χαμήλωμα της οροφής κατά δύο εκατοστά για μία δυναμικότερη εικόνα.
Το λανσάρισμα του Honda HR-V της επόμενης γενιάς θα γίνει περί του τέλη του 2021 με άγνωστες προς το παρόν τιμές και με πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης ακόμη και από τις βασικές του εκδόσεις.
Οι Ιάπωνες έκαναν μία μίνι υπέρβαση δημιουργώντας μία μακριά μουσούδα για να φιλοξενήσουν τον κινητήρα και επέλεξαν ένα coupe σχήμα για το πίσω μέρος, για το σχεδιασμό του οποίου είναι προφανές ότι αφιέρωσαν πολύ χρόνο. Το οπτικό αποτέλεσμα τους δικαίωσε απόλυτα και προσωπικά μας θυμίζει πλέον το νέο Honda HR-V καταξιωμένα μοντέλα ελεύθερου χρόνου, όπως η Porsche Macan και το Mazda CX-30.
Η αλλαγή της σχεδιαστικής φιλοσοφίας αποτυπώνεται ακόμη πιο εύγλωττα στο εσωτερικό με την κεντρική οθόνη των 9 ιντσών, τα ελαφρά ανυψωμένα μπροστινά καθίσματα και τους βελτιωμένους χώρους για τα πόδια των πίσω επιβατών. Οι ντιζάινερ της Honda απέφυγαν τα περίπλοκες σχεδιαστικές λεπτομέρειες στο κόκπιτ, που χαρακτήριζαν το προηγούμενο HR-V και προτίμησαν αυτή τη φορά καθαρές και διαχρονικές γραμμές.
Στα χάιλαϊτ του αυτοκινήτου, που διατίθεται προαιρετικά και με ηλεκτροκίνητο πίσω καπό, περιλαμβάνονται τα λεγόμενα Magic Seats, γνωστά ήδη και από το μικρότερο Honda Jazz. Πρόκειται για τα πίσω καθίσματα, των οποίων οι έδρες μπορούν να αναδιπλωθούν κάθετα σαν τις γνωστές πολυθρόνες σε κινηματογραφικές και θεατρικές αίθουσες. Ετσι δημιουργούνται ψηλοτάβανοι αποθηκευτικοί χώροι για τη μεταφορά αντικειμένων ανάλογου σχήματος, όπως π.χ. γλάστρες με ψηλά φυτά, κλπ.
Σε αντίθεση με τους περισσότερους ανταγωνιστές της, οι οποίοι ποντάρουν όλα τα λεφτά τους στην Plug-in υβριδική τεχνολογία, η Honda επέλεξε για το νέο ΗR-V ένα απλό –και προσιτότερο- υβριδικό σύστημα χωρίς δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης της μπαταρίας. Eτσι θα εφοδιαστεί αρχικά το ιαπωνικό Crossover με έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 131 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ.
Το νέο υβριδικό σύστημα επιλέγει αυτομάτως τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης. Στην εκκίνηση λειτουργεί το HR-V αμιγώς ηλεκτρικά και ανεβάζοντας ταχύτητα και ροπή περνά στην υβριδική φάση, ενώ στις υψηλότερες ταχύτητες με σταθερούς ρυθμούς γίνεται κατά κύριο λόγο χρήση του βενζινοκινητήρα. Όσον αφορά στη δυναμική οδήγηση, έχουμε και εδώ τρεις δυνατότητες επιλογής μεταξύ των αντίστοιχων προγραμμάτων Sport, Normal και Eco για χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας.
Το λανσάρισμα του Honda HR-V της επόμενης γενιάς θα γίνει περί του τέλη του 2021 με άγνωστες προς το παρόν τιμές και με πλήρη εξοπλισμό ασφάλειας και άνεσης ακόμη και από τις βασικές του εκδόσεις.