Αθηναϊκή Ριβιέρα: Πώς θα διαμορφωθεί το παραλιακό μέτωπο των 70 χιλιομέτρων (Εικόνες)

Πώς θα είναι η Αθηναϊκή Ριβιέρα μήκους 70 χλμ, από τον Πειραιά έως το Σούνιο Facebook Twitter
0

Αλλαγές στην Αθηναϊκή Ριβιέρα προβλέπει το σχέδιο ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής. 

Η παρουσίαση του έργου ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Αττικής, η οποία θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, παρουσία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Η Αθηναϊκή Ριβιέρα, έκτασης 70 χλμ, θα αποτελείται από ποδηλατόδρομο, πεζόδρομο, καθώς και χώρους πρασίνου, άθλησης και αναψυχής. Το έργο θέλει να ανοίξει «την Αθήνα προς τη θάλασσα», με την επένδυση του Ελληνικού, ενώ περιλαμβάνει έργα υποδομών και διαμόρφωσης περιβάλλοντος στους οκτώ παράκτιους δήμους.

Το έργο, που θα ολοκληρώνεται σε φάσεις, θα εκτείνεται από τον Πειραιά μέχρι το Σούνιο και αφορά συνολική απόσταση 70 χλμ. Η πρώτη φάση του θα αφορά 22 χλμ. από τον Πειραιά έως τη Βουλιαγμένη.

Πώς θα είναι η Αθηναϊκή Ριβιέρα μήκους 70 χλμ, από τον Πειραιά έως το Σούνιο Facebook Twitter

Το αστικό κομμάτι θα αποκτήσει ενιαίο ποδηλατόδρομο και πεζόδρομο, ενώ για το υπόλοιπο, από τη Βουλιαγμένη έως το Σούνιο, μήκους 48 χλμ., προβλέπεται αναμόρφωση της διαδρομής με ενιαία ανάπλαση. Παράλληλα, σε όλη την Αττική θα κατασκευαστεί Μητροπολιτικό Δίκτυο Ποδηλάτου, συνολικού μήκους άνω των 100 χιλιομέτρων.
 

Πώς θα είναι η Αθηναϊκή Ριβιέρα μήκους 70 χλμ, από τον Πειραιά έως το Σούνιο Facebook Twitter

Ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος από το Νέο Φάληρο έως τη Βούλα


Κομβικό έργο αποτελεί ο ποδηλατόδρομος και πεζόδρομος μήκους 22 χιλιομέτρων που θα κατασκευαστεί κατά μήκος του παραλιακού μετώπου, στο πλαίσιο της ευρύτερης ανάπλασής του, ο οποίος θα συνδέει το Νέο Φάληρο με τον Φλοίσβο, το Παλαιό Φάληρο, τον Άλιμο, τη Γλυφάδα και τη Βούλα.

Πώς θα είναι η Αθηναϊκή Ριβιέρα μήκους 70 χλμ, από τον Πειραιά έως το Σούνιο Facebook Twitter

Το δίκτυο των ποδηλατόδρομων θα ενισχυθεί με την εκπόνηση σχεδίου που αφορά στην κατασκευή ποδηλατικού άξονα, ο οποίος θα κινείται σε μεγάλο βαθμό παράλληλα με την παλιά σιδηροδρομική γραμμή Αγ. Ανάργυροι - Λαύριο, ουσιαστικά συνδέοντας το νοτιοανατολικό άκρο της Αττικής με τα βορειοδυτικά.

Αρχής γενομένης από τον Ιούλιο του 2021 θα «τρέξει» πρόγραμμα διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων, συμβατικών και ηλεκτρικών, σε συνεργασία με 80 Δήμους. Το πρόγραμμα έχει προϋπολογισμό 30 εκατομμύρια ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.

Οι τέσσερις ποδηλατόδρομοι των οποίων θα δρομολογηθεί η κατασκευή με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ:

  •     Το τμήμα από Κηφισιά έως Γκάζι, μήκους 16 χιλιομέτρων.
  •     Τη σύνδεση του μετρό (Κατεχάκη) με την Πανεπιστημιούπολη και την Πολυτεχνειούπολη, μέσω του μητροπολιτικού πάρκου στο Γουδί έως το πάρκο Ιλισίων.
  •     Τη συνέχιση του προηγούμενου ποδηλατόδρομου, από το Παναθηναϊκό Στάδιο μέσω της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας στη Διονυσίου Αεροπαγίτου και από εκεί στο τελευταίο τμήμα της Ερμού έως το Γκάζι.
  •     Τη δημιουργία ενός μεγάλου ποδηλατόδρομου, μήκους 76 χιλιομέτρων, από τους Αγίους Αναργύρους έως το Λαύριο.
     
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα «αλλάζει πρόσωπο»: Πώς θα διαμορφωθεί το παραλιακό μέτωπο των 70 χιλιομέτρων Facebook Twitter
Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Ελλάδα / ΕΛΑΣ για μποτιλιάρισμα στην Αράχωβα: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «κόλλησαν» στα χιόνια

Σε ανακοίνωσή της, η Ελληνική Αστυνομία αναφέρει ότι τα προβλήματα επιδεινώθηκαν από τεχνικές βλάβες σε πολλά ηλεκτρικά οχήματα, που ακινητοποιήθηκαν κατά την επιστροφή τους από το χιονοδρομικό κέντρο
LIFO NEWSROOM