Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν δεν έχουν social media ούτε ψωνίζουν online- Γιατί αποφεύγουν την δημοσιότητα

Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν δεν έχουν social media ούτε ψωνίζουν online- Γιατί αποφεύγουν την δημοσιότητα Facebook Twitter
0

Για τον «διακριτικό» τρόπο ζωής τους, γιατί αποφεύγουν τα φώτα της δημοσιότητας και τον λόγο που δεν πρωταγωνιστούν στις καμπάνιες της εταιρίας ρούχων τους μίλησαν οι Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν.

Με αφορμή την επέτειο 15 χρόνων από την δημιουργία του brand The Row, οι διάσημες δίδυμες αδερφές έδωσαν συνέντευξη στο περιοδικό i-D.  

«Μας μεγάλωσαν να είμαστε διακριτικοί άνθρωποι», εξηγεί η Μαίρη- Κέιτ, η οποία παραδέχεται ότι με την αδερφή της, που δεν χρησιμοποιούν social media ούτε καν ψωνίζουν online, είναι λίγο εκτός φόρμας όταν πρόκειται για συνεντεύξεις. 

«Αλήθεια δεν θέλουμε καθόλου να είμαστε στην πρώτη γραμμή», προσθέτει η Άσλεϊ αναφορικά με το γεγονός πως δεν σύνδεσαν το όνομά τους με το brand.

«Κατά κάποιον τρόπο δεν θέλαμε καν να μάθει ότι ο κόσμος ότι πρόκειται για εμάς, γιατί είχε περισσότερη σημασία το προϊόν, αυτό βάλαμε πρώτο», λέει.

Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν δεν έχουν social media ούτε ψωνίζουν online- Γιατί αποφεύγουν την δημοσιότητα Facebook Twitter
Στο Anna Wintour Costume Center Gala, τον Μάιο του 2014.
Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν δεν έχουν social media ούτε ψωνίζουν online- Γιατί αποφεύγουν την δημοσιότητα Facebook Twitter
Στα εγκαίνια της έκθεσης «Rei Kawakubo/Comme des Garçons: Art of the In-Between» του Metropolitan Museum of Art, τον Μάιο του 2017.
Μαίρη-Κέιτ και Άσλεϊ Όλσεν δεν έχουν social media ούτε ψωνίζουν online- Γιατί αποφεύγουν την δημοσιότητα Facebook Twitter
Στο κόκκινο χαλί του 2019 Met Gala.

Οι δυο 35χρονες αδερφές ανέφεραν επίσης πως αν και ήταν ήδη παγκοσμίως γνωστές, ήθελαν να ξεφύγουν εντελώς από τις τηλεοπτικές περσόνες τους και να κάνουν κάτι μόνες τους, οπότε κάπως έτσι γεννήθηκε το The Row. 

«Είχαμε μόλις μετακομίσει στη Νέα Υόρκη. Ήμασταν 18 ετών και νομίζω ότι απλώς βρεθήκαμε σε ένα σημείο που θέλαμε ένα διάλειμμα από όσα κάναμε προηγουμένως, να εξερευνήσουμε πράγματα που μας ενδιέφεραν και τι είχε να μας προσφέρει η ζωή δημιουργικά», ανέφερε η Άσλεϊ. 

Ρούχα τους έχουν φορέσει μεταξύ άλλων αρκετοί διάσημοι, όπως ο Τζόνα Χιλ και η Gigi Hadid, η οποία σχολίασε στο περιοδικό πως της αρέσει που οι δυο αδερφές δεν βάζουν το όνομά τους πάνω από το brand.

«Θέλουν να προβάλουν την τέχνη τους χωρίς να νιώσουν εκτεθειμένες ή ευάλωτες ή πως τις χρησιμοποίησαν για λάθος λόγους. Δεν θέλουν ο κόσμος να εμφανίζεται, λέγοντας, "Είμαι εδώ για το σόου των Μαίρη- Κέιτ και Άσλεϊ". Θέλουν να έρχονται και να σέβονται τα ρούχα τους», σημείωσε το διάσημο σούπερμοντελ. 

Εστιάζοντας πλήρως στην μόδα, οι δυο αδερφές προσπαθούν συνεχώς να είναι τελειομανείς, δημιουργώντας πολυτελή ρούχα που δείχνουν ωστόσο άνετα. 

«Η ιδέα να αγοράσεις κάτι από το ράφι, να το βάλεις στο σώμα σου και να αισθάνεσαι πως ήδη αποτελεί κομμάτι της γκαρνταρόμπας σου, αυτό είναι πολυτέλεια. Δεν χρειάζεται καν να το σκεφτείς», καταλήγει η Μαίρη- Κέιτ. 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer η Ρωσία: «Λάθος να γίνονται εικασίες για το δυστύχημα»

Διεθνή / Υποβαθμίζει τη συντριβή του Embraer στο Καζακστάν η Μόσχα: «Λάθος οι εικασίες για το δυστύχημα»

Αξιωματούχος εθνικής ασφάλειας της Ουκρανίας ισχυρίστηκε ότι η συντριβή στο Καζακστάν, στην οποία σκοτώθηκαν 38 άνθρωποι την ημέρα των Χριστουγέννων, προκλήθηκε από πυρά ρωσικής αεράμυνας
LIFO NEWSROOM
Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Διεθνή / Απατεώνες στην Κίνα εμπνέονται από το Squid Game για να εκμεταλλευτούν υπερχρεωμένα άτομα - Τι κερδίζουν

Οι λεγόμενες «προκλήσεις απομόνωσης» έχουν γίνει δημοφιλείς στην πλατφόρμα Douyin (η κινεζική έκδοση του TikTok), ιδιαίτερα φέτος, καθώς η κινεζική οικονομία σημειώνει αδύναμη ανάπτυξη
LIFO NEWSROOM