Οι επιβάτες του Μετρό στο Λονδίνο πέφτουν από τις κυλιόμενες σκάλες λόγω της απροθυμίας τους να κρατήσουν τη χειροκίνητη ράγα, από φόβο μήπως κολλήσουν κορωνοϊο.
Οι επικεφαλής του υπόγειου σιδηρόδρομου του Λονδίνου ανέφεραν αύξηση των ατυχημάτων. Δώδεκα θάνατοι ή σοβαροί τραυματισμοί έχουν αναφερθεί μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου και 23 σε λεωφορεία.
Ο διευθύνων σύμβουλος του υπόγειου σιδηρόδρομου του Λονδίνου Άντι Λορντ είπε ότι οι πτώσεις από τις κυλιόμενες σκάλες είναι «ο μεγαλύτερος κίνδυνος από την άποψη του τραυματισμού των επιβατών».
Το αρμόδιο τμήμα μεταφορών της Μεγάλης Βρετανίας, σχεδιάζει να επεκτείνει μια δοκιμαστική τεχνική, που ξεκίνησε πέρυσι, η οποία συνδέει συσκευές υπεριώδους φωτός που καταστρέφουν τον Covid με τις ράγες χειρός για την εξάλειψη τυχών ιχνών του ιού.
Ο φόβος να κολλήσουν κορωνοϊό στα μέσα μαζικής μεταφοράς ήταν ένας από τους μεγαλύτερους φόβους στο πρώτο κύμα της πανδημίας πέρυσι.
Ωστόσο, η TfL εισήγαγε ένα εντατικό καθεστώς καθαρισμού με αντι-ιικά υγρά. Οι επαναλαμβανόμενες δοκιμές από ειδικούς του Imperial College London δεν κατάφεραν να βρουν ίχνη Covid στο δίκτυο.
Οι επικεφαλής της TfL πιστεύουν ότι πίσω από πολλά ατυχήματα βρίσκεται ο «δισταγμός να κρατήσει επιβάτης τη χειροκίνητη ράγα».
Ο Άντi Λορντ δήλωσε ότι «Δύο από τους μεγαλύτερους κινδύνους που έχουμε είναι οι πτώσεις σε κυλιόμενες σκάλες που προκαλούνται από ανθρώπους που δεν κρατούν τη χειρολαβή. Υπάρχει ένα θέμα με την αντίληψη ότι η χειρολαβή δεν είναι καθαρή λόγω της πανδημίας.
»Ξοδεύουμε τεράστιο χρόνο, χρήμα και πόρους για να καθαρίσουμε τη ράγα χειρός, με τα καθαριστικά UV που διαδίδονται σταθερά σε ολόκληρο το δίκτυο. Εξετάζουμε τι περαιτέρω επικοινωνίες μπορούμε να κάνουμε για να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό σχετικά με αυτό».
Το άλλο μεγαλύτερο ζήτημα είναι η μέθη, όπως είπε. «Έχουμε δει μια αύξηση καθώς μειώθηκαν τα διάφορα στάδια του lockdown, με συγκεκριμένες ώρες αιχμής αρχικά τα βράδια της Πέμπτης και της Παρασκευής και στη συνέχεια τα Σαββατοκύριακα».
Τα δεδομένα του TfL δείχνουν ότι ο αριθμός των τραυματισμών σε σκάλες και κυλιόμενες σκάλες «παραμένει σχετικά υψηλός.
Σταθμοί όπως το Waterloo, το οποίο διαθέτει 24 κυλιόμενες σκάλες και οι πολυσύχναστοι σταθμοί στο West End είναι οι πιο συνηθισμένες τοποθεσίες για ατυχήματα.
Με πληροφορίες του standard.uk