Bold by Angelique Tsanis: Μια sustainable fine σειρά κοσμημάτων από χειροποίητα και ιδιαίτερα κομμάτια

Bold by Angelique Tsanis Facebook Twitter
0

Με γνώμονα την υψηλή αισθητική και το minimal design, η σχεδιάστρια και ιδρύτρια του brand κοσμημάτων BOLD by Angelique Tsanis, Αγγελική Τσάνη, παρουσίασε χθες στο Ζάππειο Μέγαρο για πρώτη φορά την sustainable fine συλλογή κοσμημάτων της.

Η σειρά αποτελείται από χειροποίητα και εξαιρετικά ιδιαίτερα κομμάτια, φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα μέταλλα και απευθύνεται σε γυναίκες και άντρες που δεν φοβούνται να τολμήσουν, έχοντας ως στόχο να αποπνεύσουν κομψότητα και δυναμισμό σε κάθε τους εμφάνιση.

Με το moto της νέας καμπάνιας FW 21-22 «η ατομικότητα είναι δύναμη», το brand BOLD by Angelique Tsanis, θέλει να αναδείξει πως το να νιώθει κανείς τολμηρός σημαίνει να νιώθει όμορφος, μοναδικός και ατρόμητος. Αυτό το μήνυμα θέλησε να περάσει και η σχεδιάστρια, η οποία επέλεξε για μοντέλα στο catwalk της, και ανθρώπους της διπλανής πόρτας, κάθε ηλικίας, εθνικότητας και φύλου, ανθρώπους που κρύβουν τη δική τους ιστορία δύναμης, δίνοντας το δικό της μήνυμα για τη σημασία της διαφορετικότητας.

Όλα τα κομμάτια της συλλογής, έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να χαρακτηρίσουν οποιαδήποτε εμφάνιση και να αναδείξουν την προσωπικότητα αυτού που τα φοράει. Aυτό ήταν και το όραμα της σχεδιάστριας, Αγγελικής Τσάνη, η οποία επηρεασμένη από τις σπουδές της στην αρχιτεκτονική, θέλησε να δημιουργήσει easy-to-wear κοσμήματα, με έντονο χαρακτήρα.

Επισκεφθείτε το www.boldbyangelique.com και ανακαλύψτε όλη τη συλλογή.

Μόδα & Στυλ
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ