Ο «βετεράνος» των επιχειρήσεων εστίασης Sean Christie αποφάσισε να ανοίξει ένα ακόμα steakhouse εστιατόριο στο Λας Βέγκας, που μαζί με τα γκουρμέ πιάτα και τα ψαγμένα κοκτέιλ, θα «σερβίρει» στους θαμώνες του πανάκριβα ρολόγια Rolex για να τα πάρουν, φεύγοντας, μαζί τους.
Το Carversteak θα υποδεχτεί τους πρώτους πελάτες του στο καζίνο Resorts World Las Vegas, στο τέλος της χρονιάς, και οι λογαριασμοί για το μενού, θα συναγωνίζονται φυσικά σε ύψος τις τελικές τιμές πώλησης οικογενειακών SUV αυτοκινήτων.
Όσοι το αντέχουν οικονομικά, μπορούν να παραγγείλουν το combo των κοκτέιλ για 40.000 δολάρια, που θαπεριλαμβάνει μία εκδοχή του B Signal, του mixologist Francesco Lafranconi, μία φιάλη της σπάνιας τεκίλας Clase Azul Ultra, ένα μάθημα κοκτέιλ από τον ίδιο τον Lafranconi και ένα Rolex GMT-Master II ‘Batman’.
«Θα χάσουμε χρήματα με αυτό», χαριτολογεί ο Christie. «Υπάρχει πάντα ενδιαφέρον για αυτού του είδους τα κομμάτια. Έχουμε μόνο ένα από αυτά», προσθέτει, πως αγόρασαν το ρολόι από την φιλανθρωπική δημοπρασία Keep Memory Alive.
«Είναι ένας τρόπος για να γυρίσει κάποιος στο σπίτι με ένα κομμάτι του Carversteak, μια ιστορία, μια εμπειρία από το Λας Βέγκας που είναι πάντα μεγαλύτερο, πιο τολμηρό, πιο φωτεινό. Λατρεύω ότι τα χρήματα πήγαν σε φιλανθρωπικό σκοπό, είναι το πιο σημαντικό από όλα».