Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των Αρχών για τις ακριβείς συνθήκες του τροχαίου δυστυχήματος με τη Ferrari στη Βούλα, στο οποίο έχασε τη ζωή του ο Τζώρτζης Μονογυιός και τραυματίστηκε σοβαρά η σύζυγός του.
Αξιωματικοί της Τροχαίας Ελληνικού που έχουν αναλάβει την υπόθεση έχουν στα χέρια τους το υλικό από τις κάμερες του κτιρίου επί της Λ. Κωνσταντίνου Καραμανλή. Σύμφωνα με το Mega, οι κάμερες έχουν καταγράψει το όχημα τόσο πριν όσο και μετά τη σύγκρουση με το δέντρο, με το ρεπορτάζ να αναφέρει πως ήδη οι αξιωματικοί από την αρχική ανάλυση φαίνεται πως καταλήγουν στα πρώτα συμπεράσματα σχετικά με τα αίτια που οδήγησαν στην τραγωδία.
Η ταχύτητα της Ferrari
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ο Τζώρτζης Μονογυιός τη στιγμή που βρισκόταν στην δεξιά στροφή έξω από το πρατήριο υγρών καυσίμων είχε αναπτύξει ταχύτητα περίπου 90 χιλιομέτρων. Λίγα μέτρα πιο κάτω, ενώ οδηγούσε σε ευθεία, φέρεται να είχε αυξήσει την ταχύτητα, αγγίζοντας 130 χιλιόμετρα, πριν χάσει τον έλεγχο του υπερπολυτελούς οχήματος και βρει τραγικό θάνατο.
Τα αναπάντητα ερωτήματα
Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που συνέλεξαν οι αξιωματικοί της Τροχαίας Ελληνικού, δεν προκύπτουν ίχνη φρεναρίσματος πριν από τη μοιραία πρόσκρουση του αυτοκινήτου σε δένδρο.
Ωστόσο, εξετάζεται η κατάσταση των ελαστικών του οχήματος, όπως ανέφερε στο Mega, ο πραγματογνώμονας τροχαίων Γρηγόρης Μιχαλόπουλος. Αρχικά μίλησε για πολλές ομοιότητες με το τροχαίο δυστύχημα του Βακάκη. Στην υπόθεση του τροχαίου που στοίχισε τη ζωή στον Τζώρτζη Μονογυιό είπε πως θα απασχολήσει τους συναδέλφους πραγματογνώμονες η κατάσταση των ελαστικών του οχήματος» συμπληρώνοντας πως αυτά που είναι για πίστα δεν έχουν χάραξη.
«Είναι ένα όχημα με τεράστια ισχύ. Οι χειρισμοί που μπορεί να κάνει ένας οδηγός είναι να απενεργοποιήσει ορισμένα συστήματα. Δεν υπάρχει απενεργοποίηση του “κόφτη” απλά από το χρήστη, πρέπει να γίνει σε συνεργείο. Μιλάμε για συστήματα που βοηθούν το όχημα να έχει σταθερή συμπεριφορά στο δρόμο», εξήγησε ο κ. Μιχαλόπουλος.
«Το αυτοκίνητο είναι απολύτως νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο, βάσει προδιαγραφών» ανέφερε στο Mega ο διευθυντής του GO CAR, Μιχάλης Γεωργιάδης. «Τα λάστιχα έχουν χάραξη, ελαφριά. Για να πάρει κανείς τη μέγιστη πρόσφυση από αυτό το λάστιχο, πρέπει να έχει φτάσει σε κάποια θερμοκρασία, στην οποία σίγουρα δεν είχαν φτάσει». Στο ερώτημα γιατί φεύγει εύκολα από το δρόμο είπε πως «έχει πάρα πάρα πολύ δύναμη», για να εξηγήσει «Αν ο οδηγός έχει απενεργοποιήσει το traction control από ένα διακόπτη στο τιμόνι, μπορεί να καταλήξει εκτός δρόμου με ένα απότομο γκάζι».
«Το γιατί πήρε τόσο εύκολα φωτιά είναι περίεργο. Η Ferrari είχε κάνει ανάκληση κάποιων μοντέλων. Δεν ξέρουμε αν το αυτοκίνητο αυτό είχε ανακληθεί», πρόσθεσε ο ίδιος.
Περιμένουν την κατάθεση της συζύγου του Μονογυιού
«Κλειδί» για τις Αρχές παραμένει η κατάθεση της συζύγου του Τζώρτζη Μονογυιού, η οποία ήταν συνοδηγός στη μοιραία Ferrari.
Η γυναίκα παραμένει στο νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση, ενώ υπεβλήθη σε πολύωρο χειρουργείο στα κάτω άκρα. Από την πρώτη στιγμή είχε διαφύγει τον κίνδυνο, ωστόσο, η κατάσταση της υγείας της παραμένει σοβαρή.