Η Gucci επιθυμεί να λάβει το δικό της χώρο στο metaverse, εγκαινιάζοντας έναν «πειραματικό διαδικτυακό χώρο» με ταιριαστά NFT.
Ο χώρος ονομάζεται Vault, τον οποίο το κορυφαίο brand περιγράφει ως «διαδικτυακό concept store». Το όνομά του το έλαβε προκειμένου να φέρει «έναν αέρα μαγείας», η ίδια η ύπαρξή του χρησιμεύει ως «διαθήκη» ότι «παρελθόν, παρόν και μέλλον μπορούν να συνυπάρχουν μέσω της δύναμης της φαντασίας».
«Το Vault είναι πολλά διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα», αναφέρει ο οίκος μόδας. «Μια χρονομηχανή, ένα αρχείο, μια βιβλιοθήκη, ένα εργαστήριο και ένας τόπος συνάντησης».
Τα αντικείμενα που αναφέρονται στο κατάστημα, όλα μέρος του «Edition #1: Discovery», έχουν όλα χαρακτηριστεί ως «vintage», συμπεριλαμβανομένων σχεδίων από τη δεκαετία του 1960 με τη μορφή τσαντών, μαντηλιών και ειδών ένδυσης. Υπάρχουν ακόμη και είδη σπιτιού που χρονολογούνται από τη δεκαετία του '80.
Εκτός από αυτό το concept, η Gucci κυκλοφόρησε επίσης μια συλλογή από 10 NFTs με την παγκόσμια μάρκα ψυχαγωγίας SUPERPLASTIC, δίνοντας την ονομασία Supergucci. Είναι το πρώτο από τη σειρά τριών μερών, που βλέπει τους εμβληματικούς χαρακτήρες της SUPERPLASTIC ντυμένους με διαφορετικά «κλασικά» μοτίβα Gucci.
Αυτά δημιουργήθηκαν από κοινού από τον Alessandro Michele, επικεφαλής σχεδιασμού της Gucci, και τους καλλιτέχνες της SUPERPLASTIC, Janky και Guggimon.