Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards

Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards Facebook Twitter
0

Με τρία βραβεία – ένα gold, ένα silver και ένα bronze – διακρίθηκε η ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards, στις κατηγορίες ‘Best in Retail’, ‘Best Use of Small Budget’ και ‘Best Multichannel Marketing Experience with Influencers’ αντίστοιχα, για την ενέργεια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», ένα άλμπουμ, που παρουσιάζει τρόπους προστασίας του θαλάσσιου κόσμου μέσα από «μπλε» ιστορίες, με διαφορετικό ήρωα κάθε φορά. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία υλοποιήθηκε με την πολύτιμη συμβολή του WWF Ελλάς και εντάσσεται στις δεσμεύσεις και προσπάθειες της εταιρείας για μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.

Τριπλή διάκριση για την ΑΒ Βασιλόπουλος στα φετινά Influencer Marketing Awards Facebook Twitter

Το Φθινόπωρο του 2023, η ΑΒ Βασιλόπουλος υλοποίησε την καμπάνια «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», δίνοντας τη δυνατότητα σε παιδιά να γνωρίσουν τον ωκεανό και να μάθουν τρόπους με τους οποίους μπορούν να τον διατηρήσουν καθαρό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να προμηθευτούν το άλμπουμ από τα καταστήματα ΑΒ και να το συμπληρώσουν με τα αυτοκόλλητα που λάμβαναν με κάθε αγορά των 10 ευρώ. Στο πλαίσιο της προώθησης της ενέργειας «Εξερευνούμε τον Ωκεανό», η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεργάστηκε με γνωστούς influencers και έτσι προέκυψε και η διάκριση της καμπάνιας. Αγαπημένοι αθλητές του υγρού στίβου, όπως η παγκόσμια πρωταθλήτρια καλλιτεχνικής κολύμβησης Ευαγγελία Πλατανιώτη, ο αργυρός Ολυμπιονίκης Μάριος Καπότσης, αλλά και ο αγαπημένος παρουσιαστής και πατέρας Ετεοκλής Παύλου, έγιναν οι καλύτεροι πρεσβευτές της πρωτοβουλίας, αναδεικνύοντάς την μέσα από τα προσωπικά τους social media.

Βασικός πυλώνας της στρατηγικής της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η βιώσιμη ανάπτυξη με σεβασμό στο περιβάλλον, την κοινωνία και την οικονομία. Με συντονισμένες δράσεις, εστιάζει στην εκπαίδευση, την ευαισθητοποίηση και την ενθάρρυνση όλων των κρίκων της εφοδιαστικής αλυσίδας, καλώντας τους να συμβάλλουν σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους και για τις γενιές που θα ακολουθήσουν.

ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους.

Επιχειρείν
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H Lidl Ελλάς στο Delphi Economic Forum X με το βλέμμα στην υγεία του ανθρώπου και του πλανήτη μας

Επιχειρείν / H Lidl Ελλάς στο Delphi Economic Forum X με το βλέμμα στην υγεία του ανθρώπου και του πλανήτη μας

Η εταιρεία προωθεί τη «Συνειδητή Διατροφή», εναρμονίζει τα προϊόντα της με την «Πλανητική Υγιεινή Διατροφή» απαντώντας στις προκλήσεις της βιωσιμότητας της ανθρώπινης υγείας και του πλανήτη.
THE LIFO TEAM
Σοφία Δήμτσα: Η Συμβολή της ΔΕΗ στον Πολιτισμό Αφορά 'Ολη την Κοινωνία

Επιχειρείν / Σοφία Δήμτσα: Η συμβολή της ΔΕΗ στον Πολιτισμό αφορά όλη την Κοινωνία

Σε συζήτηση με την κα. Έλενα Μαυρομιχάλη, Σύμβουλο Σχεδιασμού Στρατηγικής και Θεμάτων Πολιτισμού του Γραφείου του Πρωθυπουργού, η κα. Δήμτσα ανέφερε ότι η σχέση της ΔΕΗ με τον Πολιτισμό δεν είναι καινούργια.
THE LIFO TEAM
 «Μηχανικοί στην Πράξη – Κλάδος Μετάλλων»: Έμμισθη πρακτική εργασία για νέες και νέους μηχανικούς στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της METLEN

Επιχειρείν / «Μηχανικοί στην Πράξη – Κλάδος Μετάλλων»: Έμμισθη πρακτική εργασία για νέες και νέους μηχανικούς στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της METLEN

Το πλέον αναγνωρισμένο πρόγραμμα για νέες και νέους μηχανικούς, οι «Μηχανικοί στη Πράξη» της  METLEN  έρχεται με… Metals Edition!
THE LIFO TEAM
Το μεγαλύτερο Ηλιοθερμικό Σύστημα στη χώρα, από την ELPEDISON για την Αθ. Ζυθοποιία

Επιχειρείν / Το μεγαλύτερο Ηλιοθερμικό Σύστημα στη χώρα, από την ELPEDISON για την Αθ. Ζυθοποιία

Το νέο σύστημα, βάσει του βέλτιστου σχεδιασμού του, θα τροφοδοτεί ατμό, αποτελεσματικά και υπό τις απαιτούμενες πάντα προδιαγραφές, στην υφιστάμενη παραγωγική διαδικασία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.
THE LIFO TEAM