Starfan: Διάσημοι στέλνουν ευχές μέσα από προσωποποιημένα βίντεο μέσα από μια νέα πλατφόρμα
Μπορεί να παρουσιάστηκε τώρα στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό η αντίστοιχη πλατφόρμα έχει εδραιώσει την παρουσία της εδώ και δύο χρόνια.
ADVERTORIAL
Μπορείς να φανταστείς τη Μαρία Σολωμού να σου στέλνει μήνυμα για να ξεπεράσεις έναν χωρισμό ή τον Νίκο Κοκλώνη να σου εύχεται καλή ανάρρωση; Το NiVo να σου λέει καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου; Τώρα μπορείς και να το δεις.
Τις τελευταίες ημέρες υπάρχει έντονη συζήτηση γύρω από τη νέα πλατφόρμα που εμφανίστηκε πριν μόλις δύο εβδομάδες κι έχει αρχίσει ήδη να αποκτά fans αλλά και μερικούς haters.
Τι είναι όμως το Starfan; Πρόκειται για μια πλατφόρμα προσωποποιημένων βίντεο-ευχών που σου δίνει πρόσβαση σε celebrities, αθλητές, reality stars και δημοφιλείς καλλιτέχνες. Μπορεί να παρουσιάστηκε τώρα στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό η αντίστοιχη πλατφόρμα έχει εδραιώσει την παρουσία της εδώ και δύο χρόνια. Ο λόγος για το Cameo στο οποίο μπορείς να βρεις από τον Snoop Dogg και τη Maria Menounos, μέχρι τον Mike Tyson και τη Lindsay Lohan.
Είναι ένα νέο trend που κερδίζει έδαφος όσο περνούν οι μέρες γιατί το κοινό φαίνεται πρόθυμο να ξαφνιάσει ή απλά να «τρολάρει» τους αγαπημένους του με εκπροσώπους της εγχώριας showbiz. Ο χρήστης μπορεί να διαλέξει ποιος του ετοιμάζει το βίντεο με το δικό του μήνυμα και να ξοδέψει από 25 μέχρι 200 Ευρώ, ανάλογα ποιον θα επιλέξει. Αν και το κόστος έφερε αντιδράσεις και σχόλια, όλο και περισσότεροι χρήστες αρχίζουν να το ανακαλύπτουν.
Προς το παρόν παρακολουθώντας μέσα από το Instagram του Starfan οι χρήστες έχουν επιλέξει μεταξύ άλλων τον Stan για να ευχηθεί για την επέτειό τους, τη Ναταλία Γερμανού για να μεταφέρει μηνύματα γενεθλίων αλλά και τον Λάκη Γαβαλά και τον Τρύφωνα Σαμαρά απλώς για πιο fun στιγμιότυπα και inside jokes. Οι δύο τελευταίοι μάλιστα το ζούνε και διασκεδάζουν πολύ και αυτό βγαίνει στα βίντεο τους.
Αν κρίνουμε από τα reviews που έχουν ήδη ανέβει φαίνεται πως η πλατφόρμα αρχίζει να αποκτά το κοινό της. Βασικά στοιχεία που προσελκύουν τους καταναλωτές, όπως συμβαίνει και στο εξωτερικό είναι ο ιδιαίτερος τρόπος που μεταφέρονται οι προσωπικές ιστορίες, το στοιχείο της έκπληξης αλλά και η περιέργεια.
Το γεγονός πως μπορεί να αποκτούν το βίντεο τους αποκλειστικά και να παραμείνει ιδιωτικό, χωρίς να χρειάζεται να δημοσιευθεί, σίγουρα θα συμβάλλει στην επιπλέον απήχηση αυτής της υπηρεσίας.
Είναι παροδική τάση ή είναι τελικά ένας νέος τρόπος να επικοινωνείς με τους δικούς σου; Ο χρόνος θα δείξει, πάντως έχει ενδιαφέρον ποιες θα είναι οι επόμενες ιστορίες που θα δουν το φως της δημοσιότητας.