ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους

H Ogilvy σταματά να συνεργάζεται με influencers που αλλοιώνουν τις φωτογραφίες τους Facebook Twitter
0

Η βρετανική εταιρεία μάρκετινγκ και διαφήμισης Ogilvy, η οποία εδράζεται στη Νέα Υόρκη, ανακοίνωσε πως δεν θα συνεχίσει να εκπροσωπεί influencers που επιλέγουν να αλλοιώνουν την εικόνα τους. Στόχος της είναι να καταπολεμήσει τις «συστηματικές» βλάβες που επιφέρουν τα social media στην ψυχική υγεία. 

Μιλώντας στο The Drum, ο επικεφαλής της επιχείρησης, Rahul Titus, επέμεινε πως το μάρκετινγκ, από πλευράς influencer, είναι εξαιρετικά επιβλαβές καθώς οι όποιες εικόνες είναι πολύ στημένες.

Η απαγόρευση ισχύει για όλες τις εταιρίες του ομίλου Ogilvy, μεταξύ των οποίων και η Dove. Ήδη ο αντιπρόεδρος εξωτερικής επικοινωνίας και βιωσιμότητας της Dove, Firdaous El Honsali, έχει ταχθεί υπέρ της προσπάθειας, επισημαίνοντας πως η εταιρεία «συνεργάζεται μόνο με influencer που δεν αλλοιώνουν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης».

Πώς θα λειτουργήσει

Πρακτικώς, η Ogilvy θα σταματήσει να συνεργάζεται με άτομα που κάνουν ρετούς στο δέρμα και το σώμα τους, αλλά θα επιτρέπει τη συνεργασία με όσους/όσες «παίζουν» με τον φωτισμό.

Σύμμαχος στο «κυνήγι» των παραβατών θα είναι η εφαρμογή InfluenceO, η οποία θα τους εντοπίζει.

Η απόφαση αυτή έρχεται την ώρα που η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει νομοσχέδιο αναφορικά με την ψηφιακά αλλοιωμένη εικόνα σώματος, που ορίζει πως οι influencers θα πρέπει να δηλώνουν ξεκάθαρα πως την έχουν «πειράξει». Και επειδή είναι αρκετά τα «αγκάθια» στο δρόμο προς την τελική ψήφισή του, η Ogilvy αποφάσισε να βοηθήσει την προσπάθεια με αυτή της την πρωτοβουλία.

«Έχουμε χρέος ως μαρκετίστες, ως πρακτορεία και μάρκες, στην επόμενη γενιά. Ώστε να μην μεγαλώσουν με τις ίδιες εικόνες που βλέπουμε τώρα» επεσήμανε ο Titus.

Αναγνώρισε πως μερικές εταιρείες έχουν ήδη κάνει βήματα προς αυτή την κατεύθυνση, αλλά τελικώς υποκύπτουν στις παραδοσιακές τακτικές όσον αφορά στις καμπάνιες του.  

«Έχει γίνει μεγάλη έρευνα. Εργαζόμαστε με την ομάδα των επιστημών συμπεριφοράς και μιλάμε με πολλούς influencers και έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο για να βρούμε πώς θα λειτουργήσει» συμπλήρωσε ο ίδιος.

 «Πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους πελάτες μας ώστε να δίνουν στους influencers την ελευθερία να εκφράζουν περισσότερο τον εαυτό τους» έκρινε ο Titus, ενώ παραδέχθηκε πως η προσπάθεια προς την τελική υλοποίηση του πλήρους σχεδίου θα είναι μακρά.

Καταλήγοντας ζήτησε και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν την ίδια οδό, επιμένοντας πως «είναι το σωστό».

Η Ogilvy θα αναπτύξει την πολιτική σε δύο φάσεις. Αρχικά θα γίνουν διαβουλεύσεις και η απαγόρευση θα τεθεί σε ισχύ από τον Μάιο. Ο Titus έχει δώσει προθεσμία ως τον Δεκέμβριο για τον πλήρη τερματισμό της επεξεργασίας όλου του περιεχομένου.

Με πληροφορίες από The Drum

 
Τech & Science
0

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Τech & Science / Ο πρώτος ξύλινος δορυφόρος στον κόσμο εκτοξεύεται στο διάστημα σε δοκιμή για την εξερεύνηση του Άρη

Ο δορυφόρος θα παραμείνει σε τροχιά για έξι μήνες, δίνοντας στους επιστήμονες τη δυνατότητα να παρατηρήσουν την απόδοση του ξύλου στο διάστημα και να αξιολογήσουν τις πιθανές του εφαρμογές στις επερχόμενες διαστημικές αποστολές
LIFO NEWSROOM
«Space Race»: Πώς η Ινδία φτάνει στον Άρη για λιγότερο από όσο κόστισε το «Gravity» 

Τech & Science / «Space Race»: Πώς η Ινδία στέλνει διαστημόπλοια στη Σελήνη και στον Άρη με πολύ λιγότερα χρήματα από τις ΗΠΑ

Η Ινδία κατασκευάζει εγχώρια όλα όσα χρειάζεται το διαστημικό της πρόγραμμα, καταφέρνοντας έτσι να ανταγωνίζεται τις ΗΠΑ και τη Ρωσία στην «κούρσα» της διαστημικής εξερεύνησης δαπανώντας πολύ λιγότερα χρήματα
LIFO NEWSROOM
Πάγος: To «life-hack» που δεν ξέρατε ότι χρειάζεστε για την καταπολέμηση του άγχους

Τech & Science / Νιώθετε άγχος; Πώς μπορείτε να επιβραδύνετε τους γρήγορους καρδιακούς παλμούς χρησιμοποιώντας μόνο μια σακούλα πάγου

Καθηγήτρια του Harvard αποκαλύπτει τον απλό τρόπο με τον οποίο μπορείτε να σταματήσετε το άγχος και την ταχυκαρδία «όπως και τα δελφίνια»
LIFO NEWSROOM
New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Διεθνή / New York Times: Η SpaceX μπαίνει «φουριόζα» στο παιχνίδι της διεθνούς κατασκοπείας παρά τις ανησυχίες του Πενταγώνου για τον Έλον Μασκ

Αξιωματούχοι του Πενταγώνου ανησυχούν για τους πιθανούς δεσμούς του Μασκ με τον Βλάντιμιρ Πούτιν, όπως και για τον κίνδυνο δημιουργίας μονοπωλίου της SpaceX, αλλά δεν μπορούν να αντισταθούν στις αξιόπιστες υπηρεσίες της
LIFO NEWSROOM
«Το αλκοόλ ρέει άφθονο στη φύση, δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» λέει επιστημονική έρευνα

Τech & Science / Οι σφήκες μπορούν να καταναλώνουν όσο αλκοόλ θέλουν χωρίς συνέπειες: Έρευνα δείχνει ότι και τα ζώα πίνουν

«Το αλκοόλ δεν καταναλώνεται μόνο από τους ανθρώπους» εξηγεί επιστημονική έρευνα - Τι συμβαίνει με τις φρουτόμυγες - Πώς το αλκοόλ στα φρούτα επηρεάζει την ερωτική διάθεση των εντόμων
LIFO NEWSROOM
Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Τech & Science / Έρευνα: Το Σύμπαν θα είχε «πεθάνει» πριν ένας πίθηκος με πληκτρολόγιο γράψει έργα του Σαίξπηρ

Η μελέτη τους δοκίμασε το «θεώρημα του άπειρου πιθήκου», ένα θεωρητικό πείραμα που υποδεικνύει ότι ένας άπειρος χρόνος θα μπορούσε να καταστήσει πιθανό το απίθανο, τοποθετώντας ωστόσο ρεαλιστικά όρια στους πιθήκους που πληκτρολογούν
LIFO NEWSROOM
Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη- Τι πρέπει να γνωρίζετε

Τech & Science / Κίνδυνοι από τον υδράργυρο στην εγκυμοσύνη - Γιατί οι γυναικολόγοι λένε όχι σε διατροφή με τόνο στην κύηση

Ο υδράργυρος εισέρχεται στην τροφική αλυσίδα κυρίως μέσω της ρύπανσης των θαλασσών και των ποταμών και απορροφάται από τους οργανισμούς μέσω των φυκιών και του πλαγκτού
LIFO NEWSROOM