Πολλές ομάδες της Formula 1 έχουν καταλήξει στην απόφαση να αφαιρέσουν στρώσεις χρώματος από τα μονοθέσια, προκειμένου να μειώσουν το βάρος.
Πριν από την έναρξη της φετινής σεζόν, οι νέοι κανονισμοί της Formula 1 ανέφεραν ότι το ελάχιστο βάρος των μονοθέσιων -χωρίς τον οδηγό- έπρεπε να ήταν 795 κιλά, όταν πέρσι ήταν 752 κιλά. Ωστόσο, μετά τις πρώτες δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης, οι επικεφαλής των ομάδων ανέφεραν στην FIA ότι τους ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μειώσουν το βάρος των μονοθέσιων τους.
Αρκετοί οδηγοί μίλησαν για το βάρος της νέας γενιάς των μονοθέσιων, που έχει αξιοσημείωτο αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά τους, με τον Sebastian Vettel να περιγράφει το μονοθέσιο ως «τεμπέλικο», λόγω της αυξημένης μάζας τους.
Ωστόσο, ακόμη μετά τη δεύτερη μικρή αύξηση του ελάχιστου ορίου, ο περιορισμός του βάρους έχει αποδειχτεί μεγάλη πρόκληση για ορισμένες ομάδες, και γι’ αυτό κάποιες ψάχνουν τρόπους που θα μπορούσαν να εξοικονομήσουν κάποια γραμμάρια.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Άστον Μάρτιν, η οποία έλαβε την απόφαση να αφαιρέσει στρώσεις από το χρώμα των μονοθέσιων με σκοπό να τα κάνει πιο ελαφριά.
«Το βάρος στα μονοθέσια έτσι κι αλλιώς αποτελεί ένα μεγάλο πρόβλημα» είχε αναφέρει στο Motorsport.com, ο Andy Green, τεχνικός διευθυντής της Άστον Μάρτιν.
Μία από αυτές τις ομάδες είναι η McLaren, της οποίας η εισαγωγή αέρα (airbox) πάνω από το κράνος του οδηγού, είναι πλέον μαύρη (από το carbon), όταν στην παρουσίαση του ήταν πορτοκαλί.
Με πληροφορίες από TheSun