Έρευνα: Οι καθυστερήσεις το βασικό πρόβλημα των courier για το 84% των πελατών

Έρευνα: Οι καθυστερήσεις το βασικό πρόβλημα των υπηρεσιών courier για το 84% των χρηστών Facebook Twitter
0

Οι καθυστερήσεις στις παραδόσεις είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει οι περισσότεροι χρήστες των υπηρεσιών courier, σύμφωνα με έρευνα. 

Αυτό είναι από τα συμπεράσματα που αποτύπωσε η έρευνα για τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών, που διενήργησε η Metron Analysis για την ΕΕΤΤ, από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο. 

Πιο συγκεκριμένα, οι καθυστερήσεις των παραδόσεων είναι το βασικό πρόβλημα που έχουν αντιμετωπίσει το 84% των χρηστών υπηρεσιών courier και με εξαιρετική ένταση (52%). Σε ό,τι αφορά τις διαδικτυακές αγορές, το 38% των χρηστών είναι δυσαρεστημένο, τόσο από τον χρόνο παράδοσης, όσο και από το κόστος αποστολής των δεμάτων. 

Το 54% δήλωσε ικανοποιημένο ή πολύ ικανοποιημένο από τη χρήση υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενώ ο δείκτης δυσαρέσκειας κυμαίνεται στο 9%. Το 62% εξέφρασε ικανοποίηση για την κατάσταση των δεμάτων και τις υπηρεσίες εντοπισμού/παρακολούθησης, αλλά το 27% είναι δυσαρεστημένο από το κόστος των υπηρεσιών. 

Σημαντικά ποσοστά δυσαρέσκειας καταγράφηκαν στην αποτίμηση της εμπειρίας όσον αφορά την ταχύτητα παράδοσης (15%), την εξυπηρέτηση πελατών (13%), την επιστροφή δεμάτων (11%) και το δίκτυο καταστημάτων (10%).

Στην ίδια έρευνα, το 75% απάντησε ότι έχει έρθει σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών κάποιου παρόχου για ένα πρόβλημα. Το 43% έμεινε ικανοποιημένο από αυτή την επαφή, έναντι του 23% που εξέφρασε δυσαρέσκεια, τόσο λόγω δυσκολίας πρόσβασης όσο και λόγω χαμηλού επιπέδου εξυπηρέτησης. 

Η περισσότεροι χρήστες- το 72%- δεν γνωρίζουν τη δυνατότητα χρήσης αυτόματων/ αυτοματοποιημένων θυρίδων (lockers), ενώ στην προοπτική χρήσης τους, το 33% είναι θετικό (κυρίως νέοι ηλικίας 25-34 ετών) και το 37% είναι αρνητικό (κυρίως ηλικίες 65+). 

Το 93% από τους μετέχοντες στην έρευνα έχουν παραλάβει δέμα από αγορά μέσω διαδικτύου. Λόγω της πανδημίας οι αγορές αυτές αυξήθηκαν σημαντικά και το 82% τις πραγματοποίησε συχνότερα από το παρελθόν. Οι 5 στους 10 ερωτηθέντες δήλωσαν ότι παραλαμβάνουν δέμα από online αγορά τουλάχιστον μία φορά τον μήνα. 

Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες για online αγορές, αναδεικνύονται τα είδη ρουχισμού/υπόδησης (68%) και οι ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές (63%).  

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

Ελλάδα / Σεισμός - Θέρμο: Πολλές πτώσεις βράχων από τη δόνηση, αναφέρει ο δήμαρχος

«Ευχόμαστε να είναι ο κύριος σεισμός, διότι έχει επίκεντρο στην λίμνη Τριχωνίδα κάτω από το Θέρμο, που είχε προκαλέσει τις μεγάλες ζημιές η σεισμική δόνηση τον Απρίλιο του 2007» τόνισε
LIFO NEWSROOM