Tο ντοκιμαντέρ του Βιμ Βέντερς για τις τουαλέτες στο Τόκιο, η επιστροφή της Τζόντι Φόστερ και το νέο cut του «Triangle of Sadness»

Tο ντοκιμαντέρ του Βιμ Βέντερς για τις τουαλέτες στο Τόκιο, η επιστροφή της Τζόντι Φόστερ και το νέο cut του Triangle of Sadness Facebook Twitter
Triangle of Sadness
0

— Με το Decision to Leave του να φεύγει με το Βραβείο Σκηνοθεσίας από το Φεστιβάλ Καννών, ο Νοτιοκορεάτης Παρκ Τσαν-Γουκ έχει ήδη στα σκαριά τα επόμενα σχέδιά του. Όπως ανέφερε ο ίδιος, έχει ένα σενάριο για γουέστερν κι ένα σενάριο για ταινία επιστημονικής φαντασίας, για τα οποία αναζητά χρηματοδότηση, καθώς και ένα remake του Le Couperet (2005) του Κώστα Γαβρά, μιας ταινίας όπου ένας εργαζόμενος δολοφονεί τους συνυποψηφίους του για προαγωγή στην εταιρεία που εργάζεται.

— Μένουμε στις Κάννες, καθώς ο νικητής του φετινού Φοίνικα Ρούμπεν Έστλουντ ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ένα μεγαλύτερο cut του Triangle of Sadness για να κυκλοφορήσει στις αίθουσες. Η ταινία αγοράστηκε στις ΗΠΑ από τη Neon για ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, όπως λέγεται, με την εταιρεία να ετοιμάζει οσκαρική καμπάνια ανάλογη εκείνης των Παρασίτων.

— Θυμάστε εκείνο το απίθανο πρότζεκτ των Γιαπωνέζων αρχιτεκτόνων Κένγκο Κούμα και Ταντάο Άντο, που σχεδίασαν μια σειρά από πολυτελείς δημόσιες τουαλέτες στο Τόκιο, ανάμεσα τους και μια διάφανη; Ε, κίνησαν το ενδιαφέρον του Βιμ Βέντερς, ο οποίος πρόκειται να γυρίσει ένα φιλμ μικρού μήκους γύρω από αυτές. «Η τουαλέτα είναι ένα μέρος όπου είμαστε όλοι ίσοι, πλούσιοι και φτωχοί, νέοι και φτωχοί. Εκεί όλοι είμαστε μέρος της ανθρωπότητας», δήλωσε σχετικά ο Βέντερς.

— Το νέο trailer του Thor: Love & Thunder μάς έδωσε τις πρώτες εικόνες του Κρίστιαν Μπέιλ στον ρόλο του Γκορ, του Φονέα των Θεών. Είναι ο δεύτερος Μπάτμαν που προσλαμβάνει η Marvel σε ρόλο κακού μετά τον Μάικλ Κίτον, που είχαμε δει στον ρόλο του Vulture στο Spiderman: Homecoming.

— Η Τζόντι Φόστερ αναμένεται να πρωταγωνιστήσει στην τέταρτη σεζόν του True Detective, συνεχίζοντας την παράδοση της σειράς να προσελκύει κινηματογραφικούς αστέρες περιωπής στο καστ της. Θυμίζουμε ότι σε αυτή την τέταρτη σεζόν δεν θα ανακατευτεί καθόλου ο δημιουργός της σειράς Νικ Πιτζολάτο. Aντίθετα, την επιμέλεια θα έχει το δημιουργικό team των Ίσα Λόπεζ και Μπάρι Τζένκινς (Moonlight).

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρούμπεν Έστλουντ: «Έμαθα σινεμά γυρίζοντας ταινίες για το αλπικό σκι!»

Οθόνες / Ρούμπεν Έστλουντ: «Έμαθα σινεμά γυρίζοντας ταινίες για το αλπικό σκι!»

Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα Σουηδός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO από τη Χιλιαδού της Εύβοιας, εκεί όπου πέρασε με το συνεργείο και τους ηθοποιούς του το περασμένο καλοκαίρι γυρίζοντας το «Τρίγωνο της θλίψης», επίσημη συμμετοχή στο διαγωνιστικό πρόγραμμα του 75ου Φεστιβάλ Καννών.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο φιλμικός χρόνος στις ταινίες του Παρκ Τσαν Γουκ και της Κλερ Ντενί

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Ο φιλμικός χρόνος στις ταινίες του Παρκ Τσαν Γουκ και της Κλερ Ντενί

Το «Decision to Leave» και το «Stars at Noon» είναι δυο εξαίσια ερωτικά θρίλερ που χειρίζονται έντεχνα τον χρόνο και καταργούν την ακαδημαϊκότητα της πλοκής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΛΕΞ: Έβγαλε το νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Πολιτισμός / ΛΕΞ: Έβγαλε νέο άλμπουμ και αποθεώθηκε - «Παπαλουκάς, Διαμαντίδης και Σπανούλης μαζί» γράφουν

Τα χρόνια έχουν περάσει, οι καιροί έχουν αλλάξει και ο καλλιτέχνης της ραπ σκηνής με τα γεμάτα γήπεδα «σα να παίρνουμε πρωτάθλημα» φροντίζει να εξελίσσεται και να μην μένει στα παλιά
LIFO NEWSROOM
Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

Πολιτισμός / Η έκθεση «Οι Έλληνες: Από τον Αγαμέμνονα στον Μέγα Αλέξανδρο» εγκαινιάστηκε στο Πεκίνο

«Οι επισκέπτες θα κατανοήσουν καλύτερα γιατί ο ελληνικός πολιτισμός δεν είναι μόνο η κοιτίδα του Δυτικού Πολιτισμού, αλλά έχει τεράστιο αποτύπωμα και στην Ασία» τόνισε ο πρέσβης της Ελλάδας στην Κίνα
LIFO NEWSROOM
Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Πολιτισμός / Μουσείο Prado: Tα αληθινά χρώματα της γλυπτικής φωτίζουν την «χρυσή εποχή» της Ισπανίας

Η έκθεση «Χέρι με χέρι: Γλυπτική και Χρώμα στην Ισπανική Χρυσή Εποχή», καταδεικνύει ότι ο δυτικός καλλιτεχνικός κανόνας δεν έκανε διακρίσεις σε βάρος ορισμένων καλλιτεχνών μόνο λόγω γεωγραφίας και φύλου, αλλά και λόγω των υλικών που χρησιμοποιούσαν
LIFO NEWSROOM