«Άσε την ψυχή σου να ξεχειλίσει»: Στον «αέρα» η νέα επικοινωνία της ΑΜΣΤΕΛ

«Άσε την ψυχή σου να ξεχειλίσει» Facebook Twitter
0

Η ΑΜΣΤΕΛ επιστρέφει για δεύτερη χρονιά με μια επικοινωνία πιο επίκαιρη από ποτέ και μας υπενθυμίζει, ότι κάθε φορά που αφήνουμε την ψυχή μας να ξεχειλίσει με όλα όσα απολαμβάνουμε πραγματικά και βάζουμε στην άκρη τα «Πότε;», τίποτα δεν μπορεί να μας περιορίσει.

Με δυνατές εικόνες που εναλλάσσονται, έναν σύγχρονο ήχο και κυρίαρχο το μήνυμα «Άσε την Ψυχή σου Να Ξεχειλίσει», η φετινή καμπάνια της ΑΜΣΤΕΛ στέκεται δίπλα σε όλες τις προσωπικές επιλογές και μας παροτρύνει να απολαύσουμε, να εκφραστούμε, να δημιουργήσουμε και να ζήσουμε όπως εμείς θέλουμε. Αψηφώντας παγιωμένες κοινωνικές πεποιθήσεις, η ΑΜΣΤΕΛ είναι εκεί συνοδοιπόρος σε κάθε επιλογή που μας γεμίζει ευχαρίστηση και απόλαυση.

Μέσα από το εμβληματικό τραγούδι «Ζεϊμπέκικο» του Διονύση Σαββόπουλου και τη φωνή της Σωτηρίας Μπέλλου, σε μια σύγχρονη διασκευή με έντονα δυναμικό και ξεσηκωτικό χαρακτήρα, η ΑΜΣΤΕΛ βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στο κοινό της, που ονειρεύεται, διψά για ζωή και ξεχειλίζει από ψυχή.

Απολαύστε τη νέα ταινία της ΑΜΣΤΕΛ εδώ.

#asetinpsihisou #amstelgreece

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM