Ένας επιβάτης με προβλήματα κινητικότητας έχασε τη ζωή του στο αεροδρόμιο του Gatwick αμέσως μετά την προσγείωση του αεροσκάφους.
Η διοίκηση του αεροδρομίου είπε ότι την στιγμή του δυστυχήματος, το προσωπικό εδάφους βοηθούσε στην αποβίβαση τριών επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα, συμπεριλαμβανομένης της συντρόφου του άτυχου άνδρα.
Ωστόσο, εκείνος δεν ήθελε να περιμένει το προσωπικό να τον βοηθήσει και αποφάσισε να εγκαταλείψει το αεροπλάνο της EasyJet μόνος του, με αποτέλεσμα να πέσει ενώ ανέβαινε μια κυλιόμενη σκάλα, όπως δήλωσε εκπρόσωπος του αεροδρομίου.
Η αστυνομία του Σάσεξ επιβεβαίωσε ότι ο 82χρονος άνδρας πέθανε στις 12:50 τοπική ώρα την Τετάρτη.
Ο εκπρόσωπος του Gatwick είπε ότι ο επιβάτης διάνυσε κάποια μέτρα στην κυλιόμενη σκάλα από τον διάδρομο προσγείωσης στη Skybridge, η οποία οδηγεί τους επιβάτες στον βόρειο τερματικό σταθμό.
Το πλήρωμα καμπίνας της EasyJet βρισκόταν κοντά στον άνδρα τη στιγμή του δυστυχήματος και έσπευσε να του παράσχει ιατρική φροντίδα πριν φτάσει το ιατρικό προσωπικό του αεροδρομίου.
Εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρείας ανέφερε πως: «Μέλη από το πλήρωμα της καμπίνας επιβατών μας παρείχε ιατρική βοήθεια σε έναν επιβάτη στο αεροδρόμιο του Gatwick, ενώ περίμενε να φτάσει το ιατρικό προσωπικό. Ωστόσο ο επιβάτης δυστυχώς κατέληξε αργότερα».
Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που ένας επιβάτης με περιορισμένη κινητικότητα παίρνει την κατάσταση στα χέρια του.
Τον Αύγουστο του 2017, ο Justine Levine «σύρθηκε» στον όροφο του αεροδρομίου Luton, αφού το προσωπικό δεν μπόρεσε να πάρει την αναπηρική του καρέκλα.
Είχαν προσφερθεί να τον δέσουν σε μια καρέκλα του αεροδρομίου και να τον σπρώξουν μέσω του τερματικού σταθμού, αλλά εκείνος αρνήθηκε, λέγοντας ότι αυτό έθετε σε κίνδυνο την ανεξαρτησία του.
Αυτό το τελευταίο περιστατικό θα έπρεπε, να οδηγήσει σε μία καλύτερη μεταχείριση των επιβατών με αναπηρία και των ατόμων με περιορισμένη κινητικότητα. Όμως, ιστορικά οι ανάγκες τους δεν φαίνεται να είναι υψηλή προτεραιότητα σε πολλά βρετανικά αεροδρόμια, σχολιάζει το BBC.
Η διοίκηση του αεροδρομίου διεξάγει έρευνα για το δυστύχημα. Είπε ότι όταν έφτασε το αεροσκάφος, βρέθηκε στον σημείο μέλος του προσωπικού της Wilson James, μιας εταιρείας που παρέχει βοήθεια σε επιβάτες με περιορισμένη κινητικότητα (PRM).
Το μέλος του προσωπικού «ήταν στη διαδικασία αποβίβασης των τριών επιβατών με περιορισμένη κινητικότητα όταν συνέβη το περιστατικό», ανέφερε.
«Οι ελλείψεις προσωπικού δεν ήταν παράγοντας, που έπαιξε ρόλο σε αυτό το περιστατικό. Είναι φυσιολογικό για ένα μέλος του προσωπικού να αποβιβάζει τρεις επιβάτες που χρειάζονται βοήθεια μεταφέροντάς τους έναν κάθε φορά στη μικρή απόσταση από το καρότσι που περιμένει» κατέληξε η ανακοίνωση.
Με πληροφορίες του BBC