Ο διάσημος Ιταλός τενόρος Αντρέα Μποτσέλι υπέβαλε αγωγή κατά εταιρείας ναυλωμένων αεροσκαφών καθώς φέρεται να του παρείχε ένα πιο παλιό, θορυβώδες αεροσκάφος.
Αυτό σύμφωνα με την μήνυση παραβίαζε τους όρους της σύμβασης.
Ο 64χρονος τενόρος υπέβαλε αγωγή κατά της Private Jet Services of Seabrook στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Νιου Χάμσαϊρ τον περασμένο μήνα.
Ο Μποτσέλι, ο οποίος αισθάνεται δυσφορία και φόβο κατά τη διάρκεια των πτήσεων λόγω της απώλειας της όρασής του, φέρεται να ζήτησε να μην γίνονται ανακοινώσεις για τον καιρό στο αεροσκάφος «για να αποφευχθεί η πρόκληση αδικαιολόγητου άγχους», σύμφωνα με την αγωγή.
Στη μήνυση, ο Μποτσέλι, ζητά τριπλάσια αποζημίωση για την επιστροφή των 569.800 δολαρίων που πλήρωσε για 15 πτήσεις, το ποσό που πλήρωσε για εναλλακτικές ρυθμίσεις των πτήσεων τις οποίες αναγκάστηκε να κάνει κατά την περιοδεία του, καθώς και αμοιβές δικηγόρων και αποζημιώσεις.
Η μήνυση λέει ότι ο εκπρόσωπος του Μποτσέλι υπέγραψε συμβόλαιο με την εταιρεία προκειμένου να μετακινείται στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά τη διάρκεια των συναυλιών του πέρυσι τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο.
Οι προδιαγραφές περιλάμβαναν το μοντέλο και το έτος κατασκευής του τζετ που «ιδανικά δεν θα έπρεπε να είναι παλαιότερο από 4 χρόνια», καθώς και απαιτήσεις για υπηρεσίες από το πλήρωμα εντός του αεροσκάφους.
«Επίσης, δεν είναι πολύ δεινός ταξιδιώτης, καθώς φοβάται να πετάξει και μπορεί να αισθάνεται άγχος που σχετίζεται με θέματα ασφάλειας κατά τη διάρκεια του αεροπορικού ταξιδιού», ανέφερε η αγωγή που κατατέθηκε από την εισαγγελέα του Πόρτσμουθ, Michele Kenney.
«Συγκεκριμένα, είναι ευαίσθητος στον θόρυβο που συνήθως κάνει ένα παλαιότερο αεροπλάνο κατά την πτήση. Ο αυξημένος θόρυβος του προκαλεί περισσότερο άγχος».
Κάθε φορά που ο Μποτσέλι ναυλώνει ένα αεροσκάφος, ο πιλότος λαμβάνει συγκεκριμένες οδηγίες να μην κάνει καμία ανακοίνωση σχετικά με τις καιρικές συνθήκες. Επίσης, ούτε πρέπει να αναφέρει τις αναταράξεις. «Όλα αυτά για να αποφευχθεί η πρόκληση αδικαιολόγητου άγχους στον κ. Μποτσέλι», λέει η αγωγή.
Η αγωγή αναφέρει ότι η Professional Jet Services συμφώνησε με τις απαιτήσεις, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης του Falcon 2000LX για μικρότερες πτήσεις εντός των Ηνωμένων Πολιτειών και ενός διαφορετικού αεροσκάφους για υπερατλαντικές πτήσεις.
Όμως η τελική σύμβαση απέκλειε τους όρους που προσδιόριζε το συγκεκριμένο αεροσκάφος και, στα ψιλά γράμματα, «ανέφερε, μεταξύ άλλων, έναν τύπο αεροσκάφους στον οποίο τα μέρη δεν είχαν συμφωνήσει - το Falcon 2000, αντί το Falcon 2000LX."
Κατά τη διάρκεια μιας πτήσης στις 2 Δεκεμβρίου από τη Σάντα Άνα της Καλιφόρνια προς το Κλίβελαντ, η εταιρεία παρείχε ένα Falcon 2000 που κατασκευάστηκε το 1996.
Επιπλέον, η αεροσυνοδός ανακοίνωσε ότι αναμενόταν μια ανώμαλη διαδρομή πριν από την προσγείωση. Το παλαιότερο αεροπλάνο και το άκουσμα της ανακοίνωσης «του προκάλεσαν άγχος και φόβο για την ασφάλειά του τα τελευταία 20 λεπτά της πτήσης», αναφέρει η αγωγή.
Η αγωγή αναφέρει επίσης ότι η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη για το λάθος αεροσκάφος και το λάθος του πληρώματος, αλλά ένας εκπρόσωπό ης σημείωσε ότι δεν μπόρεσαν να βρουν αεροσκάφος, αποδεκτό από τον τενόρο, για τις πέντε τελευταίες ημερομηνίες της περιοδείας.
Η αγωγή, ωστόσο, δεν αναφέρει εάν η εταιρεία παρείχε το σωστό αεροσκάφος για οποιαδήποτε μετακίνηση καλά τη διάρκεια της περιοδείας.
Στη συνέχεια, η εταιρεία ακύρωσε τις πτήσεις για τις τελικές ημερομηνίες και δεν επέστρεψε τα χρήματα, αναγκάζοντας τον Μποτσέλι να ναυλώσει νέες πτήσεις με άλλη εταιρεία που του κόστισαν περισσότερα από 300.000 δολάρια, αναφέρει η αγωγή.