H Orange Advertising γιόρτασε τα 33 της χρόνια με μια μεγάλη γιορτή

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
0

Η Orange Advertising, μια εταιρία με σπουδαία ιστορία στη διαφήμιση και την επικοινωνία, γιόρτασε τα 33 χρόνια λειτουργίας της με δύο εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη στις 5/12 και στην Αθήνα στις 15/12.

Η εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, την πόλη από την οποία ξεκίνησε η Orange βάζοντας γερά θεμέλια, πραγματοποιήθηκε στο Grand Ballroom του Hyatt Regency Thessaloniki, ενώ  στην Αθήνα στο Delta Restaurant, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Δύο υπέρλαμπρες γιορτές με μοναδικό στολισμό που επιμελήθηκε ο Μάρκος Μαχαιρόπουλος από την MR.CO δίνοντας έναν glam festive τόνο στους χώρους. Η γαστρονομία των δύο εκδηλώσεων είχε την υπογραφή δύο βραβευμένων σεφ, του Απόστολου Αλτάνη στη Θεσσαλονίκη και του Δημήτρη Σκαρμούτσου στην Αθήνα, αφήνοντας την πιο ξεχωριστή γεύση σε όλους τους καλεσμένους. Η σαμπάνια και τα κοκτέιλ έρεαν άφθονα ενώ η live μουσική έδωσε μία επιπλέον εορταστική νότα στις βραδιές αυτές.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Δέσποινα Πορτοκάλη - Γαληνός Γιαγλής

Οι οικοδεσπότες αυτής της βραδιάς, η Δέσποινα Πορτοκάλη και ο Γαληνός Γιαγλής, υποδέχθηκαν τους καλεσμένους τους με πολλή συγκίνηση και χαρά. Επιφανείς προσωπικότητες από το χώρο της πολιτικής, υπουργοί, βουλευτές, δήμαρχοι, εκπρόσωποι από το χώρο των μέσων ενημέρωσης, επιχειρηματίες, συνεργάτες, φίλοι και στελέχη εταιρειών έδωσαν το παρών και μοιράστηκαν την πορεία των 33 αυτών χρόνων. Μία πορεία που επιγραμματικά αποτυπώθηκε σε ένα επετειακό video, σε σκηνοθεσία της Μέμης Κούπας, και αποτέλεσε τον ιδανικό «πρόλογο» για μία προσωπική κατάθεση ψυχής από την Δέσποινα Πορτοκάλη.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Δέσποινα Πορτοκάλη

Όπως δήλωσε η κ. Πορτοκάλη «Σπούδασα στη Θεσσαλονίκη χημικός και γνώρισα τη χημεία των ενώσεων, αλλά κατάλαβα ότι αυτό που πραγματικά με γεμίζει είναι η χημεία των ανθρώπων. Η χημεία των μηνυμάτων, των συναισθημάτων και των εμπειριών. Αυτό είναι η διαφήμιση και αυτόν τον δρόμο επέλεξα τελικά. Αυτόν υπηρετώ με πάθος εδώ και 33 χρόνια. Γιατί για μένα η διαφήμιση δεν είναι επάγγελμα, είναι πάθος. Είναι τρόπος ζωής με ήθος, αξίες, εντιμότητα, συνέπεια και συνέχεια».

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Λούση Φάις - Δέσποινα Πορτοκάλη

H Orange Advertising ξεκίνησε το 1989 από τη Θεσσαλονίκη, για να συνεχιστεί αμέσως και στην Αθήνα, ενώ το πλούσιο portfolio της περιλαμβάνει κορυφαία brands από τον χώρο της βιομηχανίας, των τροφίμων και ποτών, του entertainment, της εκπαίδευσης, της ομορφιάς και της μόδας, μεγάλους δημόσιους οργανισμούς και εταιρείες από όλο το φάσμα της αγοράς.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΜΠΟΛΙΔΗΣ (Διευθυντής Μουσείου Ακρόπολης), ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΑΡΑΚΑΚΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΗ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΜΑΛΛΗΣ (Διευθυντής Μουσείου Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή)

Ευχαριστώντας τους ανθρώπους που με την εμπιστοσύνη τους, δημιούργησαν σχέσεις που άντεξαν στο χρόνο και στιγμές που έγραψαν ιστορία, αναφέρθηκε στη λαμπρή πορεία της στο χώρο της επικοινωνίας, πρωτοπορώντας ως γυναίκα-επικεφαλής της μακροβιότερης ελληνικής διαφημιστικής εταιρείας. Μια πορεία που σήμερα συνεχίζεται και από τη δεύτερη γενιά, τον γιο της Γαληνό Γιαγλή, ο οποίος έχει φέρει νέα πνοή και νέα δυναμική στη digital επικοινωνία και γράφει ήδη με τον όμιλο της Orange Click Media, το δικό του μεγάλο κεφάλαιο.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την κα Μάριβη Λάμπου στο 2111 060348 ή 6946 850056.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM
Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM