Οι γυναίκες σε ανδροκρατούμενα επαγγέλματα ακόμα παλεύουν για την επιβίωσή τους

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter
0

Η γυναίκα και η καθημερινή μάχη που αυτή δίνει με τα στερεότυπα βρίσκεται σε πρώτο πλάνο στη νέα επικοινωνία της imba για τη LeasePlan, με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας. Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια παρουσιάζει μία σειρά από παραδοσιακά «αντρικά» επαγγέλματα στα οποία οι γυναίκες διαπρέπουν, με σκοπό την επισήμανση των διακρίσεων και των υποτιμητικών σχολίων που δέχεται η πλειονότητα των γυναικών όταν οδηγούν, ακόμα και σήμερα.

Η υλοποίηση της ιδέας βασίστηκε στην καινοτόμα τεχνολογία του AI, μέσω της οποίας αναδεικνύεται η αντίθεση της μη πραγματικής φωτογραφίας με τα πέρα για πέρα προσβλητικά σχόλια που δέχονται οι γυναίκες πίσω από το τιμόνι.

Μια επικοινωνία που «ταξιδεύει» σε έντυπο και digital περιβάλλον, γνωστοποιώντας για ακόμα μία φορά την πραγματική μάχη που δίνουν ακόμα και σήμερα οι γυναίκες εκεί έξω.

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter

«Οι γυναίκες οδηγοί – και όχι αποκλειστικά, έρχονται καθημερινά αντιμέτωπες με προσβλητική συμπεριφορά στους δρόμους. Είμαστε όλοι οδηγοί και αυτές είναι οι συνάδελφοί μας, οι μητέρες μας, οι κόρες μας, οι αδερφές μας, οι σύντροφοί μας. Η σημερινή μέρα ας λειτουργήσει ως υπενθύμιση για τη σημασία που έχει η συμβολή όλων μας στην εξάλειψη των κακοποιητικών ή προσβλητικών συμπεριφορών κάθε είδους απέναντι στις γυναίκες, όπου και αν αυτές συναντώνται. Η LeasePlan έρχεται σήμερα να υπογραμμίσει τη διασφάλιση της ισότητας με τον πιο καινοτόμο τρόπο που ορίζουν τα νέα δεδομένα της διαφήμισης, την τεχνητή νοημοσύνη», δήλωσε ο Γιάννος Ζαφείρης, Επικεφαλής Marketing της LeasePlan Ελλάδας.

Imba & LeasePlan: Μη πραγματικές εικόνες για ένα πολύ πραγματικό πρόβλημα Facebook Twitter

«H ΑΙ πλατφόρμα έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο παράγουμε περιεχόμενο στην Imba. Μας παρέχει μια γρήγορη, αποδοτική και προσαρμόσιμη λύση για συγκεκριμένες ανάγκες και απαιτήσεις πελατών μας. Αξιοποιώντας τη δύναμη του AI, μπορούμε να εξελίξουμε τη δημιουργικότητά μας, να την οδηγήσουμε στο επόμενο επίπεδο και να προσφέρουμε  υψηλής ποιότητας δημιουργικά εφαρμόζοντας παράλληλα και οικονομίες κλίμακος», σχολίασε ο Γιάννης Μπουτάς, Head of Creative, imba by Mediabrands.
 

Περισσότερες πληροφορίες:

Website: LeasePlan

Facebook: LeasePlan Hellas
 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM