Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεχώρισε και φέτος στη διεθνή έκθεση ProWein στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας

Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεχώρισε και φέτος στη διεθνή έκθεση ProWein στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας Facebook Twitter
Από αριστερά προς δεξιά: Λευτέρης Παλάζογλου, Domestic & Exports Sales Manager / Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director / Ισίδωρος Μιχαηλίδης, Group Export Manager / Γιώργος Μάνωλας, Διευθύνων Σύμβουλος
0

Εδραιώνοντας τη θέση του ως ένα international brand, το ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου για 11η χρονιά μετέφερε άρωμα Ελλάδας σε μια από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις Οίνων και Αποσταγμάτων, την ProWein 2023.

To stand του Ούζου Πλωμαρίου, no.1 Ούζο της χώρας μας, διατηρώντας τον elegant χαρακτήρα του μετέφερε τα ελληνικά χρώματα στους επισκέπτες και αποτέλεσε για ακόμα μια φορά τον Πρεσβευτή της Ελλάδας σε μια έκθεση με συμμετέχοντες από ολόκληρο τον κόσμο. Όλοι όσοι δοκίμασαν το Bloody Plomari, παραλλαγή του δημοφιλούς Bloody Mary σε μια άλλη εκδοχή με Ούζο Πλωμαρίου, εντυπωσιάστηκαν από τη «γεμάτη» γεύση και τα πλούσια αρώματα που αναδύονταν από το αγαπημένο cocktail.

Κατά την διάρκεια της έκθεσης που και φέτος είχε τεράστια επιτυχία ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το Ούζο Πλωμαρίου έδειξαν αντιπροσωπείες από το Μαρόκο, τη Γαλλική Πολυνησία, τον Καναδά, τη Ν.Αφρική, τη Νορβηγία και την Ταυλάνδη ενώ Έλληνες χονδρέμποροι της Γερμανίας επισκέφτηκαν το Ελληνικό περίπτερο προκειμένου να συζητήσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας.

Και η φετινή ProWein στέφθηκε με επιτυχία καθώς υποδέχτηκε 40.000 επισκέπτες από 141 χώρες και 6000 εκθέτες από 60 χώρες.

Το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου ξεχώρισε και φέτος στη διεθνή έκθεση ProWein στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας Facebook Twitter
Από αριστερά προς δεξιά: Λευτέρης Παλάζογλου, Domestic & Exports Sales Manager / Ελευθερία Καλφοπούλου, Marketing Director / Ισίδωρος Μιχαηλίδης, Group Export Manager / Γιώργος Μάνωλας, Διευθύνων Σύμβουλος

Δείτε επίσης:

www.ouzoplomari.gr

www.theworldofouzo.gr

Facebook: ouzoplomari

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM