Παγκόσμια Ημέρα Υγείας: Βίντεο με οδηγίες πρόληψης από την Affidea

Βίντεο με οδηγίες πρόληψης από την Affidea με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας Facebook Twitter
0

Είναι πλέον γνωστό ότι πολλές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, αν διαγνωστούν έγκαιρα. Οι έγκυρες και έγκαιρες διαγνωστικές εξετάσεις συμβάλλουν άλλωστε στην ανίχνευση ασθενειών που δεν έχουν εμφανή συμπτώματα, τον προσδιορισμό παραγόντων κινδύνου για χρόνιες ασθένειες, αλλά και την προώθηση της υγιεινής συμπεριφοράς.

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου), η Affidea δημιούργησε ένα ενημερωτικό βίντεο με απλές οδηγίες πρόληψης που εξηγεί την σημασία του ετήσιου check up. Στο πλαίσιο των ευρύτερων πρωτοβουλιών του Ομίλου Affidea για ισότιμη πρόσβαση για όλους, το video προβάλλεται ταυτόχρονα και στη νοηματική γλώσσα.

Αναγνωρίζοντας την σημασία του προληπτικού ελέγχου, στα διαγνωστικά κέντρα Affidea έχουν σχεδιαστεί και προσφέρονται ειδικά πακέτα εξετάσεων (check up) σε προνομιακές τιμές. Επιπλέον, με στόχο να επισημάνει ότι η πρόληψη αποτελεί ένα θετικό μήνυμα, η Affidea έχει συμπράξει με τα Peanuts σε μια μοναδική συνεργασία με θέμα την παγκόσμια πρωτοβουλία «Take Care», που εστιάζει στη φροντίδα του εαυτού μας και των αγαπημένων μας.

Όλες οι προληπτικές εξετάσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν στα διαγνωστικά κέντρα Affidea, υπό συνθήκες πλήρους ασφάλειας. Το check up μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς παραπεμπτικό ιατρού, ενώ οι αιματολογικές εξετάσεις γίνονται χωρίς ραντεβού.

Ας φροντίσουμε λοιπόν τον εαυτό μας, βάζοντας στο πρόγραμμά μας το απαραίτητο check up, κάνοντας το πολυτιμότερο δώρο στον εαυτό μας, την Πρόληψη!

Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα, σε LinkedIn, Facebook και Instagram.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM