Online ψώνια: Ποιο προϊόν συνεχίζουν να αγοράζουν φανατικά- Η πιο «δημοφιλής» μέρα

Online ψώνια: Ποιο προϊόν συνεχίζουν να αγοράζουν φανατικά- Η πιο «δημοφιλής» μέρα Facebook Twitter
0

Άνοδο 10% παρουσίασαν οι πωλήσεις σε αξία των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 3023, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε η Convert Group, ο τζίρος άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%.

Ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ: Ποια προϊόντα επιλέγουν οι καταναλωτές

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (euro) online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 αναδεικνύονται οι εξής:

  • +33% σε προϊόντα για κατοικίδια,
  • +19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
  • +13% σε ποτά και αναψυκτικά,
  • +11% σε είδη αρτοποιίας,
  • +10% σε βρεφικά είδη,
  • +8% σε φρέσκα τρόφιμα,
  • +8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
  • +6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
  • τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών κατά 8%

Η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα , αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group γίνεται ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλέξης Κούγιας: Η ανακοίνωση του γραφείου του για την απόσυρση από τις υποθέσεις Πισπιρίγκου και Λιγνάδη

Ελλάδα / Αλέξης Κούγιας: Η ανακοίνωση του γραφείου του για την απόσυρση από τις υποθέσεις Πισπιρίγκου και Λιγνάδη

Οι συνεργάτες του τοποθετούνται για όλα όσα έχουν γραφτεί τις τελευταίες ημέρες, σχετικά με το μέλλον του δικηγορικού του γραφείου μετά τον θάνατό του
LIFO NEWSROOM
Έλεγχο από τον «Δημόκριτο» ζήτησε ο δήμαρχος Αλιάρτου μετά την έκθεση για τις πόλεις με τον πιο μολυσμένο αέρα

Ελλάδα / Έλεγχο από τον «Δημόκριτο» ζήτησε ο δήμαρχος Αλιάρτου μετά την έκθεση για τις πόλεις με τον πιο μολυσμένο αέρα

«Η σύνδεση της περιοχής μας με το συγκεκριμένο φαινόμενο αδικεί την πραγματικότητα», δηλώνει στη LiFO ο δήμαρχος Αλιάρτου – Θεσπιέων Γιώργος Αραπίτσας
ΛΙΑ ΦΑΣΟΛΗ