ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Πάνος Μουζουράκης: Η πρώτη ανάρτηση μετά τον γάμο του- «Κι οι δυο μαζί μπορούμε»

Πάνος Μουζουράκης: Η πρώτη ανάρτησή του μετά τον γάμο Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Το πρώτοι του μήνυμα μετά τον γάμο του με την Μαριλού Κόζαρη ανάρτησε ο Πάνος Μουζουράκης, δηλώνοντας τον νέο σταθμό στη ζωή του πια.

«Μόλις πέρασα δυο στάσεις στο δρόμο μου, που μου θύμισαν ότι η καλύτερη στάση ζωής είναι το να είσαι ανοιχτός στο να σε συμπληρώνει ο άλλος. Κι οι δυο μαζί μπορούμε» έγραψε ο Πάνος Μουζουράκης αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι δύο στάσεις της ζωής του είναι ο γάμος του πριν από δύο ημέρες στην Αίγινα με την Μαριλού Κόζαρη αλλά και το γεγονός  ότι σύντομα θα γίνει για πρώτη φορά μπαμπάς.

Ο Πάνος Μουζουράκης παντρεύτηκε την Μαριλού Κόζαρη σε μία τελετή που έκανε την Αίγινα τον απόλυτο χώρο συγκέντρωσης των Ελλήνων celebrities το περασμένο Σάββατο.

Στον θρησκευτικό γάμο έδωσαν το «παρών» αρκετοί επώνυμοι φίλοι του ζευγαριού όπως οι Kατερίνα Καινούργιου, Γιάννης Ζουγανέλης με τη σύζυγό του Ισιδώρα Σιδέρη, Ελεωνόρα Ζουγανέλη, Σμαράγδα Καρύδη, Ματίνα Νικολάου, Βασίλης Πορφυράκης, Τόνια Σωτηροπούλου, Κωστής Μαραβέγιας, Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, η Μαργαρίτα Μάτσα, Κική Τσόλκα, η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, ο Κώστας Κόκλας, ο Μιχάλης Ιατρόπουλος και η Δήμητρα Ματσούκα.

Πάνος Μουζουράκης: Η πρώτη ανάρτησή του μετά τον γάμο Facebook Twitter
It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM