ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Είμαι τέρας- Ξυρίζω το πρόσωπό μου κάθε δεύτερη μέρα»- Λέει η Εύα Μέντες και δείχνει το βίντεο

«Είμαι τέρας- Ξυρίζω το πρόσωπό μου κάθε δεύτερη μέρα»- Λέει η Εύα Μέντες και δείχνει βίντεο Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Η Εύα Μέντες αποκάλυψε ότι είναι ένα τριχωτό «τέρας». Τόσο πολύ που χρειάζεται να ξυρίζει το πρόσωπό της «κάθε δεύτερη μέρα».

Η Κουβανοαμερικανίδα ηθοποιός, Εύα Μέντες αποκάλυψε το μυστικό της για το άψογο δέρμα της μέσω Instagram δείχνοντας ότι για να έχει αυτό το δέρμα χρειάζεται να κάνει ειδική θεραπεία, που ονομάζεται dermaplaning. Ουσιαστικά πρόκειται για μία πρακτική περιποίησης της επιδερμίδας που απομακρύνει στρώματα νεκρών κυττάρων του δέρματος και τρίχες.

Όταν ένας follower τη ρώτησε πόσο συχνά χρειάζεται να το κάνει εκείνη απάντησε: «Είμαι τέρας, οπότε μάλλον χρειάζομαι κάθε δεύτερη μέρα! Χα» είπε η Εύα Μέντες.

«Τα μαλλιά μου μακραίνουν όταν κρυώνω. Συμβαίνει σε κανέναν άλλον αυτό; Ξυρίζω τα πόδια μου στο ντους και όταν κρυώνω όλη η δουλειά που έχω κάνει ακυρώνεται! 😂♥️» πρόσθεσε η Εύα Μέντες.

«Ξύρισα το πρόσωπό μου!» λέει η ίδια και συνεχίζει «Έλαβα πολλά σχόλια στην προηγούμενη ανάρτησή μου από γυναίκες που ξυρίζουν το πρόσωπό τους εδώ και χρόνια - εντάξει, υποθέτω ότι το "dermaplaning" είναι η προτιμώμενη λέξη, αλλά είναι αυτό που είναι και το λατρεύω» έγραψε η Εύα Μέντες.

Με πληροφορίες του PageSix

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM