ΚΥΡΙΑΚΗ Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter
Τα μαλλιά είναι ένας καμβάς αυτοέκφρασης, μπορούν να σε κάνουν να διαφέρεις και να αναδείξουν τη μοναδικότητά σου.

Κάνε του κεφαλιού σου

0

Η πόλη το καλοκαίρι γεμίζει όλο και περισσότερα χρωματιστά, κοντοκουρεμένα κεφάλια που την κάνουν σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα. Στο δίλημμα «σβήσιμο (με μηχανή) ή βάψιμο», φέτος η πλάστιγγα γέρνει πιο πολύ από κάθε άλλη χρονιά προς τα χρώματα. Σιγά σιγά αρχίζουμε να ξεφεύγουμε λίγο από τα συνηθισμένα. Ο κόσμος αναζητάει το διαφορετικό, κάτι πιο εντυπωσιακό, κάτι που να τα «σπάει», γενικώς τον ενδιαφέρει να ξεχωρίζει.

Τα μαλλιά είναι ένας καμβάς αυτοέκφρασης, μπορούν να σε κάνουν να διαφέρεις και να αναδείξουν τη μοναδικότητά σου. Ο Κωνσταντίνος, γνωστός ως Herokid, είναι CEO owner του Shotgun Barbershop Crew, στο οποίο εργάζεται ως κουρέας και βαφέας μαλλιών. Για εκείνον η σχέση με το πινέλο ξεκινάει από παλιά. «Εγώ πάντα ήθελα να βάψω τα μαλλιά μου ροζ. Μια μέρα πήγα και έβαψα τα δικά μου, το ίδιο έκαναν και οι υπόλοιποι μπαρμπέρηδες στο μαγαζί. Οι πελάτες μάς ρωτούσαν αν βάφουμε και απαντούσαμε όχι. Τότε ήταν που έπιασα ότι τη δική μου ανάγκη για αλλαγή την έχουν κι άλλοι άνθρωποι. Μετά έκατσα, μελέτησα και έμαθα την τεχνική».

Στο μαγαζί βάφουν κοντά μαλλιά και ο ίδιος πιστεύει πως οι βαφές είναι πιο ωραίες γιατί μπορεί να γίνουν πολύ ξεχωριστές: μπορείς να κανείς πολλά και διαφορετικά πράγματα και μέσα από αυτά να εκφραστείς, π.χ. «πατώντας» ένα ροζ, κάνοντας διάφορά σχέδια ή ακόμα και μία φράση.

Στο μαγαζί βάφουν κοντά μαλλιά και ο ίδιος πιστεύει πως οι βαφές είναι πιο ωραίες γιατί μπορεί να γίνουν πολύ ξεχωριστές: μπορείς να κανείς πολλά και διαφορετικά πράγματα και μέσα από αυτά να εκφραστείς, π.χ. «πατώντας» ένα ροζ, κάνοντας διάφορά σχέδια ή ακόμα και μία φράση. Όπως ο ίδιος εξηγεί: «Είναι όμορφο αυτό που συμβαίνει και κυρίως φρέσκο γιατί οι πελάτες μου είναι από 18 έως 30. Βέβαια, έχω και δύο περιπτώσεις παιδιών 15 χρονών».

ΚΥΡΙΑΚΗ Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter
Τα έντονα χρώματα και σχέδια στα μαλλιά έχουν seasonality γιατί, όπως λέει ο Κωνσταντίνος: «Για πολλά παιδιά ένα καινούργιο χρώμα στα μαλλιά είναι δώρο των γονιών μετά τις Πανελλήνιες, επειδή θέλουν κάτι ξεχωριστό για τις πρώτες τους διακοπές».
Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter

Τα έντονα χρώματα και σχέδια στα μαλλιά έχουν seasonality γιατί, όπως λέει ο Κωνσταντίνος: «Για πολλά παιδιά ένα καινούργιο χρώμα στα μαλλιά είναι δώρο των γονιών μετά τις Πανελλήνιες, επειδή θέλουν κάτι ξεχωριστό για τις πρώτες τους διακοπές.

Μάλιστα, είναι αρκετά τα άτομα που μου στέλνουν μήνυμα και μου λένε ότι όταν τελειώσουν με το σχολείο και τις εξετάσεις θα έρθουν να βάψουμε μαλλιά.

Όταν τους ρωτάω γιατί περίμεναν, μου απαντάνε ότι δεν ήξεραν πώς θα αντιδρούσαν οι καθηγητές όταν τα έβλεπαν με βαμμένο μαλλί. Στο δικό μου μπαρμπέρικο, μετά από κάθε τέτοια αλλαγή επικρατεί ενθουσιασμός, οι πελάτες βγάζουν φωτογραφίες, κάνουν post και stories. Γίνεται γενικά μεγάλο buzz και η χαρά όλων μας εκτοξεύεται με το θετικό feedback».

O Yolte, ο οποίος αλλάζει συνέχεια χρώμα στα μαλλιά του, μας λέει «για μένα είναι πολύ σημαντικό τα μαλλιά μου να είναι όπως τα θέλω. Από μικρός τα άλλαζα και τα πείραζα συνέχεια. Στα 13 μου έκανα πρώτη φορά ντεκαπάζ, μου το έκανε η μάνα μου, που είναι κομμώτρια. Αφορμή στάθηκε το γεγονός ότι τότε άκουγα πολύ Justin Bieber και γενικά έκανα παρέα και με μεγαλύτερα παιδιά και τα ζήλευα. Θα έλεγα πως το μαλλί μου είναι fashion statement γιατί είναι κάτι καινούργιο κάθε φορά και μου αρέσει να πειραματίζομαι. Όταν βάφω τα μαλλιά μου νιώθω φουλ ανανεωμένος, είναι σαν να κάνω μια νέα αρχή.

Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter

Κάθε σχέδιο που κάνω συνδέεται με μια φάση της ζωής μου, π.χ. του Αγίου Βαλεντίνου είχα κάνει κάτι σχετικά με το σεξ, τον έρωτα, πριν από το πρώτο μου live έκανα ένα έντονο σχέδιο για να φωσφορίζει. Τα μαλλιά μου τα αλλάζω ανάλογα με τη διάθεσή μου. Στην παρούσα φάση αυτές οι αλλαγές έχουν σχέση με την καριέρα μου, με το ραπ ‒ όλοι οι μεγάλοι καλλιτέχνες έχουν βάψει τα μαλλιά τους. Είναι γενικά super star thing, είτε αρέσει είτε όχι. Κάποιοι βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα, αλλά εμείς πάμε να σπάσουμε τα στερεότυπα, να γκρεμίσουμε τα ταβάνια που έχουν δημιουργηθεί για να εκφραζόμαστε ελεύθερα, να κάνουμε την καύλα μας και να αισθανόμαστε όμορφοι».

Από τη μεριά του, ο Nephewdizz συμπληρώνει «για μένα δεν είναι fashion statement, απλώς επηρεάστηκα από τον κύκλο μου που τα βάφουν όλοι και δεν ήθελα να μείνω στην απέξω. Ξεκίνησα πριν από τρεις μήνες και από τότε δεν μπορώ να σταματήσω, δεν νομίζω ότι θα μπορέσω να με ξαναδώ ως “κανονικό άνθρωπο”. Όταν τα βάφω, νιώθω λίγο βλάκας επειδή το χρώμα είναι αρκετά έντονο, αλλά μετά από έναν μήνα, που ξεθωριάζει και γίνεται πιο smooth, με τρελαίνει. Για μένα δεν σχετίζεται με το ραπ, απλώς, όταν έχεις βαμμένα μαλλιά, είσαι λίγο σαν σημαδούρα. Γενικώς, μέσα από αυτό μου αρέσει να επιδεικνύω ότι δεν με νοιάζουν τα κοινωνικά στερεότυπα».

Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter
Τα χρωματιστά κοντοκουρεμένα μαλλιά είναι το look που αγαπάμε αυτό το καλοκαίρι Facebook Twitter

Instagram: @herokid_sbc

Instagram: @shotgunsbarbershop

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Μόδα & Στυλ
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Matthieu Blazy

Μόδα & Στυλ / Matthieu Blazy: Ποιος είναι ο ιδιοφυής designer που επέλεξε η Chanel να την πάει στο μέλλον;

Ανακοινώθηκε επιτέλους πως ο νεαρός Γαλλοβέλγος σχεδιαστής είναι ο εκλεκτός του οίκου Chanel για την (ακέφαλη επί 6 μήνες) κορυφή της υψηλής μόδας, διαψεύδοντας και τα πιο τολμηρά προγνωστικά.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Μόδα & Στυλ / Miu Miu: Ο εμπορικός θρίαμβος μιας φιλότεχνης κυρίας

Οι «Ιστορίες και Αφηγήτριες», το καλλιτεχνικό δρώμενο που παρουσίασε τέλη Οκτωβρίου στο Παρίσι η Miu Miu ως official partner της Art Basel Paris, αποτελούν το πιο πρόσφατο δείγμα της επιτυχημένης στρατηγικής μάρκετινγκ του ομίλου Prada στη διεθνή αγορά μόδας, η οποία συνδυάζει παιχνιδιάρικο νεο-φεμινισμό με μπόλικη πολιτιστική ευαισθησία. 
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
«Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Μόδα & Στυλ / «Η γιαγιά μου, η Vivienne Westwood, ήταν για πολύ καιρό δυσαρεστημένη»

Η Cora Corré, μοντέλο και ακτιβίστρια, αφοσιωμένη στις αρχές της διάσημης σχεδιάστριας και γιαγιάς της, αποχώρησε από την εταιρεία που φέρει το όνομα εκείνης και καταγγέλλει ενέργειες που προδίδουν την κληρονομιά και τους στόχους της.
THE LIFO TEAM
Νύχια

Μόδα & Στυλ / Τα μακριά νύχια και το slut shaming στην εργασία

Τρεις γυναίκες δημοσιογράφοι συζητούν για τα αρνητικά σχόλια και τις προκαταλήψεις που συνοδεύουν ακόμα τη γυναικεία εμφάνιση και για το γεγονός πως οι περισσότερες στερεοτυπικές απόψεις στον χώρο εργασίας έχουν να κάνουν με το φύλο.
ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ
Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Μόδα & Στυλ / Έκανε ο Marc Jacobs καλύτερα τη δουλειά της Anna Wintour;

Ο Marc Jacobs υπογράφει το τεύχος Δεκεμβρίου της αμερικανικής «Vogue», κατακτώντας άλλη μια πρωτιά στην παθιασμένη καριέρα του, που ταυτίστηκε με επιδείξεις-υπερθεάματα, το grunge των ’90s και το fusion της πολυτελούς μόδας με την τέχνη.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ode to socks: Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Radio Lifo / Δείξε μου τις κάλτσες σου να σου πω ποιος είσαι

Πότε ακριβώς οι κάλτσες, από ασήμαντη λεπτομέρεια, έγιναν οι πρωταγωνίστριες στο ντύσιμο; H Μερόπη Κοκκίνη μιλά με την Ξένια Βανικιώτη, τη δημιουργό της πιο δημοφιλούς ελληνικής εταιρείας cool καλτσών, της Ode to socks.
ΜΕΡΟΠΗ ΚΟΚΚΙΝΗ