ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

«Πίνω υπεύθυνα»: Η Τζένιφερ Λόπεζ απαντά στην κριτική για τη σειρά κοκτέιλ

«Πίνω υπεύθυνα»: Η Τζένιφερ Λόπεζ απαντά στην κριτική για τη σειρά κοκτέιλ Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Πριν από λίγο καιρό πολλοί παραξενεύτηκαν- και άσκησαν κριτική στην Τζένιφερ Λόπεζ- επειδή δημιούργησε τη δική της σειρά κοκτέιλ. Τώρα, θέλησε να δώσει κάποιες διευκρινίσεις. 

Μία από τις επιχειρηματικές κινήσεις της τραγουδίστριας και ηθοποιού ήταν το «Delola», η σειρά κοκτέιλ με την υπογραφή της. Όμως, όταν λάνσαρε το προϊόν, πολλοί της άσκησαν κριτική, αφενός επειδή η Τζένιφερ Λόπεζ έχει δηλώσει πως δεν πίνει αλκοόλ, και αφετέρου επειδή ο σύζυγός της, Μπεν Άφλεκ, έχει μιλήσει δημόσια για τη μάχη του με τον αλκοολισμό. 

«Ξέρω ότι πολλοί λένε “δεν πίνει καν, γιατί έφτιαξε σειρά κοκτέιλ”», ανέφερε η Τζένιφερ Λόπεζ σε βίντεο που ανάρτησε στο Instagram, στο οποίο μιλά πολύ ώρα για το «Delola». «Για να πω την αλήθεια, αυτό ίσχυε για πολλά χρόνια, δεν έπινα. Όμως, όπως μπορείτε να δείτε από φωτογραφίες μου τα τελευταία 10-15 χρόνια, πίνω περιστασιακά κοκτέιλ», συνέχισε. 

«Πίνω υπεύθυνα», υπογράμμισε η Τζένιφερ Λόπεζ. «Δεν πίνω για να γίνω τύφλα. Πίνω για να χαλαρώσω και να περάσω καλά, πάντα υπεύθυνα», συμπλήρωσε και εξήγησε ότι αφού δοκίμασε πολλά κοκτέιλ και δεν βρήκε κάτι που να της αρέσει, δημιούργησε τη δική της σειρά. 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM