Η Shakira κυκλοφόρησε νέο τραγούδι- Και ο τίτλος του «The Boss»

Shakira: Το νέο της τραγούδι με το μεξικάνικο συγκρότημα «Fuerza Regida» Facebook Twitter
Φωτ.: YouTube
0

Λίγες ημέρες μετά τη βράβευσή της στα VMA 2023, η Shakira παρουσιάζει το νέο της τραγούδι με τίτλο «El Jefe» ή «The Boss» σε συνεργασία με το μεξικάνικο συγκρότημα «Fuerza Regida».

Η Shakira είχε ήδη από την περασμένη βδομάδα δώσει ένα πρώτο στίγμα για τη νέα της συνεργασία με το μεξικάνικο συγκρότημα. 

«Δεν είμαι το αφεντικό σε αυτό το τραγούδι, αλλά περιμένετε και δείτε», είχε πει η τραγουδίστρια ενώ αργότερα κοινοποίησε ένα απόσπασμα του τραγουδιού το οποίο αναφέρεται σε κάποιον που έχει τη νοοτροπία εκατομμυριούχου, αλλά στην πραγματικότητα δεν έχει χρήματα.

Πρόκειται για το πρώτο πλήρες μεξικάνικο τραγούδι της Shakira. Στους στίχους οι καλλιτέχνες τραγουδούν για το ότι έχουν κουραστεί από τις δουλειές τους εξαιτίας του αλαζονικού αφεντικού τους, και θέλουν να παραιτηθούν και να γίνουν αφεντικά του εαυτού τους.

Στο βίντεο κλιπ η Shakira εμφανίζεται ντυμένη στα κόκκινα, πάνω σε ένα άλογο και συμμετέχει με τους Fuerza Regida σε πάρτι που περιλαμβάνει επίσης την εμφάνιση του συνθέτη-παραγωγού, Έντγκαρ Μπαρέρα.

Σημειώνεται ότι η Shakira και το μεξικάνικο συγκρότημα «Fuerza Regida» θα συμμετάσχουν, σύμφωνα με το ΑΠΕ, στην εβδομάδα Latin Music του Billboard στις 2 με 6 Οκτωβρίου στο Μαϊάμι.

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ