ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Ήθελε αυτόγραφο από την Μπρίτνεϊ Σπίαρς, το ζήτησε από λάθος τραγουδίστρια

Ήθελε αυτόγραφο από την Μπρίτνεϊ Σπίαρς, το ζήτησε από λάθος τραγουδίστρια Facebook Twitter
Φωτ.: Instagram
0

Την πλησίασε, της ζήτησε αυτόγραφο, αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα. Δεν ήταν η Μπρίτνεϊ Σπίαρς, όπως πίστευε το άτομο που εκδήλωσε τον θαυμασμό του. 

Η Τζέσικα Σίμπσον- αυτήν πέρασαν για την Μπρίτνεϊ Σπίαρς- αντιμετώπισε με χιούμορ αυτό το μπέρδεμα, όπως φαίνεται από ανάρτηση που έκανε. 

«Η έκφραση όταν κάποιος στο πάρκινγκ εμπορικού κέντρου σου ζητά αυτόγραφο, αλλά περιμένει να το υπογράψεις ως Μπρίτνεϊ Σπίαρς», έγραψε η τραγουδίστρια και δημοσίευσε μια φωτογραφία στην οποία τόσο η ίδια όσο και η 11χρονη κόρη της, Μάξουελ Ντρου, είναι με ανοιχτό το στόμα, δήθεν σοκαρισμένες. 

Πριν από μερικούς μήνες και η Μπρίτνεϊ Σπίαρς είχε σχολιάσει ότι μοιάζει με την Τζέσικα Σίμπσον. «Γιατί είμαι ακριβώς σαν την Τζέσικα Σίμπσον», είχε γράψει σε ανάρτηση τον Δεκέμβριο του 2022, σχολιάζοντας παλιότερη φωτογραφία της. 

Αν και παλιότερα οι δύο τραγουδίστριες- που ξεκίνησαν την καριέρα τους την ίδια εποχή- είχαν κάποιες «κόντρες» πέρυσι η Τζέσικα Σίμπσον είχε δηλώσει ότι θαυμάζει «τη φιλοδοξία, τη δύναμη και την ικανότητα της Μπρίτνεϊ Σπίαρς να ζει χωρίς να απολογείται, αυθεντικά». 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM