Η KPMG συμμετείχε στον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με «συνοδοιπόρο» την ΕΛΕΠΑΠ

Η KPMG συμμετείχε στον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με «συνοδοιπόρο» την ΕΛΕΠΑΠ Facebook Twitter
0

Οι άνθρωποι της KPMG κατάφεραν για άλλη μια χρονιά να βρεθούν δίπλα στα Γενναία Παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ και να μεταφέρουν ένα μήνυμα αλληλεγγύης και αγάπης για τον συνάνθρωπο και ιδιαίτερα για τα παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη μέσω της συμβολικής συμμετοχής τους στους αγώνες δρόμου των 5,10 και 42 χιλιομέτρων του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας. Με κάθε συμμετοχή της KPMG στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, εξασφαλίζεται η στήριξη της εταιρείας στο πολύτιμο έργο του οργανισμού που προσφέρει σε κάθε άνθρωπο με αναπηρία και την οικογένεια του, Δια Βίου Στήριξη και πρόσβαση σε υπηρεσίες αποκατάστασης.

Οι άνθρωποι της KPMG έμειναν πιστοί για μια ακόμη φορά στις αξίες της εταιρείας και στην πάνω από δύο δεκαετίες παράδοση συνεργασίας με την ΕΛΕΠΑΠ. Η συμμετοχή τους αποτελεί επένδυση για την κοινωνική ενσωμάτωση και την ευημερία των ευπαθών ομάδων.

Η KPMG συμμετείχε στον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας με «συνοδοιπόρο» την ΕΛΕΠΑΠ Facebook Twitter

Ο Αλκιβιάδης Σιαράβας, Marketing, Communications & Corporate Citizenship Manager της KPMG δήλωσε: «Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος αντιπροσωπεύει για εμάς περισσότερο από έναν αθλητικό αγώνα. Είναι η ευκαιρία να συμβάλουμε στην προώθηση της συμπερίληψης και της κοινωνικής ευαισθητοποίησης. Είμαστε υπερήφανοι που η ομάδα μας στηρίζει και τρέχει με την φανέλα της ΕΛΕΠΑΠ και προσφέρει σημαντική ενίσχυση σε έργα που αφορούν στην ευημερία των γενναίων παιδιών. Έτσι όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά, συμβάλουμε για στην αειφορία της κοινωνίας. Μαζί, για το καλύτερο».

Η Ξένια Παπασταύρου, Γενική Διευθύντρια της ΕΛΕΠΑΠ, δήλωσε: «Ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας την KPMG και τους δρομείς της, τους ένθερμους υποστηρικτές του έργου της ΕΛΕΠΑΠ, που για άλλη μια χρονιά έτρεξαν για τα Γενναία Παιδιά μας, στον 40ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας. Με τις δικές σας διαδρομές δώσατε ώθηση στα «Βήματα Ζωής» των παιδιών με αναπηρία της ΕΛΕΠΑΠ, των παιδιών που σταθερά η KPMG στηρίζει μέσα από πολλές δράσεις, για πάνω από δύο δεκαετίες. Με τον ενθουσιασμό, το δυναμισμό και την αγάπη σας στείλατε ένα αληθινό μήνυμα αλληλεγγύης, μέσα από το παγκόσμιο αυτό αθλητικό γεγονός. Ανήκετε στους Cool Runners Team ΕΛΕΠΑΠ και είμαστε πολύ περήφανοι και ευγνώμονες γι’ αυτό. Σας ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά!».

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM