Πλαίσιο Computers

Πλαίσιο Computers Facebook Twitter
0

Από την Τετάρτη 16 Μαΐου είναι στον αέρα η νέα καμπάνια της Πλαίσιο Computers, αφιερωμένη στις Νέες σειρές τηλεοράσεων που λανσάρονται το 2012. Παρουσιάζονται όλες οι νέες τεχνολογίες σε ειδικά experiencecorners σε 25 καταστήματα Πλαίσιο πανελλαδικά, με όλες τις συσκευές σε πλήρη λειτουργία, ώστε να τις δοκιμάζει live το κοινό για πραγματικά δυνατό shoppingexperience. Η ομάδα των εξειδικευμένων ανθρώπων στα καταστήματα, με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας, είναι έτοιμη να παρουσιάσει στο κοινό TV όπως δεν την έχει ξαναδεί και να απαντήσει σε κάθε απορία για:

 

  • Smart TV

Έξυπνες τηλεοράσεις με δυνατότητα πρόσβασης στο Internet. Μετατρέπονται στο κέντρο της διασκέδασης με παιχνίδια, γίνονται ο προσωπικός γυμναστής για το σπίτι και δίνουν πρόσβαση σε όλα τα social networks (Facebook, Twitter, YouTube, κ.λπ)!

  • 3DTV

Η άλλη διάσταση της τηλεόρασης. Άκρως ελκυστική για το μεγάλο αθλητικό γεγονός του καλοκαιριού. Γιατί, πέρα από το καθαρά 3D περιεχόμενο, οτιδήποτε μπορεί να προβληθεί στη 3D τηλεόρασή τρισδιάστατα, απλώς με μετατροπή 2D σε 3D.

  • DLNA

Η τηλεόραση είναι πλέον στο επίκεντρο του σπιτιού. Προσφέρεται για προβολή όλου του οικογενειακού περιεχομένου από τις συσκευές που υπάρχουν στο οικιακό δίκτυο: ταινίες, μουσική και φωτογραφίες στη  «μεγάλη οθόνη», για απόλαυση από την άνεση του καναπέ!

Έτσι, κάθε πελάτης, αφού ενημερωθεί για τις δυνατότητες κάθε τηλεόρασης και συγκρίνει τις λειτουργίες τους, μπορεί να επιλέξει ακριβώς το μοντέλο που καλύπτει τις δικές του ανάγκες. Οι επιλογές είναι πολλές: LED, LCD, Plasma, 3D, Smart τηλεοράσεις από 7’’ έως και 65’’, αποκλειστικά μοντέλα, αποκλειστικές προσφορές, δώρα και όλα αυτά γνωρίζοντας πως για ό,τι χρειαστεί έχει την ομάδα Πλαίσιο να τον υποστηρίζει μετά την αγορά του.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας της Πλαίσιο Computers (www.plaisio.gr , mini site , καταστήματα, καταλόγους κλπ) και στους καλύτερους Ραδιοφωνικούς σταθμούς της Ελλάδας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM