Κρίστοφερ Νόλαν: Το επόμενο βήμα του μετά τον θρίαμβο του «Oppenheimer»

Κρίστοφερ Νόλαν: Το επόμενο βήμα του μετά τον θρίαμβο του «Oppenheimer» Facebook Twitter
Κρίστοφερ Νόλαν/Φωτ.: Instagram
0

Μετά τα επτά Όσκαρ που κατέκτησε η ταινία «Oppenheimer», όλοι αναρωτιούνται ποιο θα είναι το επόμενο βήμα του σκηνοθέτη, Κρίστοφερ Νόλαν. 

Σύμφωνα με το Variety, υπήρχαν πηγές που μιλούσαν για ένα ριμέικ μιας παλιάς τηλεοπτικής σειράς μυστηρίου του ΄60 το «The Prisoner», που δημιούργησε και πρωταγωνίστησε ο Πάτρικ ΜακΓκούαν, για το οποίο ο Νόλαν είχε σκεφτεί από το 2009. Ωστόσο, αυτή η σκέψη βγήκε γρήγορα από την ατζέντα του Κρίστοφερ Νόλαν την ίδια χρονιά, όταν το AMC κυκλοφόρησε τη μίνι σειρά έξι επεισοδίων και remake βερσιόν του «The Prisoner» με πρωταγωνιστή τον Τζιμ Καβίτσελ μαζί με τους Ίαν ΜακΚέλεν και Ρουθ Γουίλσον. 

Επομένως, σύμφωνα με το ίδιο δημοσίευμα, πιθανώς θα αρχίσει να γράφει ένα νέο σενάριο τώρα που η περίοδος των κινηματογραφικών βραβείων τελείωσε.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το Oppenheimer με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι στον ρόλο του δημιουργού της ατομικής βόμβας, συγκέντρωσε το εντυπωσιακό ποσό των 958 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ το σαββατοκύριακο θα προβληθεί ξανά σε περίπου 1.000 αμερικανικές αίθουσες μεταξύ άλλων.


 

Πολιτισμός
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Ρόμπερτ Πάτινσον, Πανελλήνιον και September 5 από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα σάτιρα επιστημονικής φαντασίας του Μπονγκ Τζουν-Χο, το σφιχτοδεμένο δημοσιογραφικό θρίλερ «September 5» και ένα καταπληκτικό ντοκιμαντέρ με αντικείμενο το ιστορικό σκακιστικό καφενείο των Αθηνών ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Πολιτισμός / Μια σημαντική έκθεση στο Παρίσι με τη συνδρομή του Μουσείου Μπενάκη

Η συνεργασία του Μουσείου Μπενάκη με το Musée du Quai Branly στο Παρίσι φέρνει στο σήμερα το μεγάλο ερώτημα, που προέκυψε τη δεκαετία του 1930 και απασχόλησε τους σουρεαλιστές αλλά και την επιστημονική κοινότητα της εποχής, σχετικά με το τι θεωρούμε αντικείμενο τέχνης. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ