Η ταινία «Inside Out 2» είναι η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία της Pixar

Η ταινία «Inside Out 2» είναι η μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία της Pixar Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από την ταινία «Inside Out 2» / IMDB
0

Μόλις ένα μήνα από την κυκλοφορία της, η ταινία «Inside Out 2» είναι εκείνη με τα υψηλότερα έσοδα στην ιστορία της Pixar.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Variety, το «Inside Out 2» έχει πλέον εισπράξει 1,25 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, ξεπερνώντας το παγκόσμιο ρεκόρ εισπράξεων του «Incredibles 2», το οποίο είχε φτάσει τα 1,24 δισεκατομμύρια δολάρια.

Παράλληλα είναι και η τέταρτη πιο κερδοφόρα ταινία κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, μετά το «Frozen» με 1,29 δισ. δολάρια, το «The Super Mario Bros. Movie» με 1,36 δισ. δολ. και το «Frozen II» με 1,45 δισ. δολάρια.

Το «Inside Out 2» ακολουθεί τη 13χρονη Ράιλι όπου η μετάβασή της από την παιδική ηλικία στην εφηβεία προκαλεί σοβαρές αναταραχές στο Κέντρο Ελέγχου του εγκεφάλου της. Τα συναισθήματά της, Χαρά (Έιμι Πόλερ), Φόβος (Τόνι Χέιλ), Aηδία (Λίζα Λαπίρα), Θυμός (Λιούις Μπλακ) και Λύπη (Φίλις Σμιθ), ξυπνούν μέσα στη νύχτα καθώς ένα συνεργείο κατεδάφισης διαλύει το κέντρο ελέγχου και εγκαθιστά μια νέα, πορτοκαλί κονσόλα που αποτελείται από νέα συναισθήματα, το 'Αγχος (Μάγια Χοκ), τη Ζήλια ('Αϊο Εντεμπίρι), την Ανία (Αντέλ Εξαρχόπουλος) και τη Νοσταλγία (Paul Walter Hauser).

Σημειώνεται επίσης, πως η ταινία κατάφερε να ξεπεράσει σε χρόνο ρεκόρ τις εισπράξεις της πρώτης ταινίας που κυκλοφόρησε το 2015, (859 εκατ. δολ. παγκοσμίως) αλλά έγινε η πρώτη ταινία του 2024, που σε λιγότερο από τρεις εβδομάδες από την κυκλοφορία της, έφτασε στο ορόσημο του 1 δισ. στο παγκόσμιο box office.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παρουσιάστρια του BBC «κόλλησε» στο κινητό και άρχισε να σκρολάρει on air για ένα ολόκληρο λεπτό

TV & Media / Παρουσιάστρια του BBC ήταν on air για ένα ολόκληρο λεπτό αλλά δεν το ήξερε και σκρόλαρε στο κινητό

Η 46χρονη Αννίτα ΜακΒέι κοκκίνισε εμφανώς όταν συνειδητοποίησε ότι οι μεσημεριανές ειδήσεις είχαν «παγώσει» για ένα ολόκληρο λεπτό και οι τηλεθεατές την έβλεπαν να είναι «κολλημένη» στο κινητό της
LIFO NEWSROOM