Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε νωρίς το πρωί της Δευτέρας, το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί.
Ήδη τα πρώτα 30 λεωφορεία νέας τεχνολογίας που δρομολογούνται στην Ανατολική Αττική, έχουν τεθεί σε κυκλοφορία ενώ συνολικά θα ανέρχονται σε περισσότερα από διακόσια. «Σήμερα βλέπετε τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία που ήδη έχουν βγει σε δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Πρόκειται για ένα μικρό τμήμα από μια μεγάλη προσπάθεια η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική 950 νέα λεωφορεία. Και όταν μιλάμε για καινούρια λεωφορεία, μιλάμε για λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Μιλάμε για λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία. Μιλάμε για λεωφορεία με κλιματισμό, λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως ασφαλή και τα οποία ουσιαστικά αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών », είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το Κορωπί.
Σε δηλώσεις του , στην ΕΡΤ , ο πρωθυπουργός υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι η κυβέρνηση έχει επενδύσει συστηματικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς , όχι μόνο με στόχο την ανανέωση των υπαρχόντων αλλά και την αύξηση του στόλου τους , για συχνότερα δρομολόγια .
«Δρομολογούνται πολλοί διαφορετικοί διαγωνισμοί προκειμένου να μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτοί είναι σύνθετοι διαγωνισμοί, οι οποίοι θέλουν το χρόνο τους προκειμένου να υλοποιηθούν, αλλά πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μια αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών», είπε ο πρωθυπουργός.
Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι μέχρι το καλοκαίρι του 2025 , θα έχουν δρομολογηθεί στην Αττική , 950 συνολικά λεωφορεία νέας τεχνολογίας και προσβάσιμα σ΄όλους. «Η προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών είναι συνεχής», τόνισε.
Ο πρωθυπουργός επίσης αναφέρθηκε στην γραμμή 4 του μετρό.
«Και βέβαια σε αυτό θα ήθελα να προσθέσω και τη μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα, που δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό. Όπως γνωρίζετε οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο», είπε.