Stoiximan και Betano Επίσημοι Χορηγοί των UEFA Europa League και UEFA Conference League

Stoiximan και Betano Επίσημοι Χορηγοί των UEFA Europa League και UEFA Conference League Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά, o Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA, ο Άρης Δημαράκης, Deputy CEO και COO της Kaizen Gaming και o Aritz Aduriz, πρεσβευτής του τελικού του UEFA Europa League 2025.
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Επίσημοι χορηγοί των UEFA Europa League και UEFA Conference League για τα επόμενα τρία χρόνια θα είναι η Stoiximan και το Betano, όπως ανακοίνωσαν η UEFA και η Kaizen Gaming, μία από τις κορυφαίες εταιρείες GameTech στον κόσμο. Η Stoiximan θα είναι ο επίσημος χορηγός των δύο διοργανώσεων σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ το Betano, το διεθνές premium brand της Kaizen Gaming, θα είναι ο παγκόσμιος χορηγός τους. Η χορηγία ξεκινάει από την τρέχουσα σεζόν 2024-25 και θα είναι σε ισχύ μέχρι και το τέλος της αγωνιστικής περιόδου 2026-27.

Η νέα συμφωνία ανάμεσα στην UEFA και την Kaizen Gaming υπογράφηκε επίσημα στο Μονακό ενόψει των κληρώσεων των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων και επεκτείνει την ήδη επιτυχημένη συνεργασία των δύο πλευρών, η οποία ξεκίνησε με το UEFA EURO 2024, του οποίου Stoiximan και Betano ήταν, επίσης, οι επίσημοι χορηγοί. Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του EURO 2024, το Kaizen Foundation, ο Διεθνής Κοινωφελής Οργανισμός που δημιουργήθηκε και χρηματοδοτείται αποκλειστικά από την Kaizen Gaming, ένωσε τις δυνάμεις του με το UEFA Foundation for Children, υποστηρίζοντας το πρόγραμμα 10,000 Smiles («10.000 Χαμόγελα»). Μέσω του προγράμματος αυτού 10,000 παιδιά από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες παρακολούθησαν 40 αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου σε 10 γήπεδα της Γερμανίας.

Stoiximan και Betano Επίσημοι Χορηγοί των UEFA Europa League και UEFA Conference League Facebook Twitter
Από αριστερά προς τα δεξιά, o Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA & ο Άρης Δημαράκης, Deputy CEO και COO της Kaizen Gaming κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης για την υπογραφή της χορηγικής συμφωνίας που πραγματοποιήθηκε στο Μονακό.

Ο  κ. Άρης Δημαράκης, Deputy CEO και COO της Kaizen Gaming, σημείωσε σχετικά: «Κατά τη διάρκεια του UEFA EURO 2024 είχαμε μία άψογη συνεργασία με την UEFA, αναβαθμίζοντας την εμπειρία του παιχνιδιού για εκατομμύρια φιλάθλους ανά τον κόσμο, οι οποίοι απόλαυσαν μία από τις σπουδαιότερες αθλητικές διοργανώσεις στον κόσμο. Με οδηγό την επιτυχία του EURO, ενώνουμε και πάλι τις δυνάμεις μας ως επίσημοι χορηγοί του UEFA Europa League και του UEFA Conference League. H Kaizen Gaming συνεχίζει να αναπτύσσεται δυναμικά, προσφέροντας μοναδική διασκέδαση μέσα από την τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα της και με κύριο μέλημα το υπεύθυνο παιχνίδι. Η συνεργασία μας με έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους αθλητικούς οργανισμούς στον κόσμο είναι απόδειξη της πορείας που έχουμε διανύσει και των προοπτικών της εταιρείας μας, κάτι που δεν θα ήταν δυνατό χωρίς το πάθος όλων των ανθρώπων μας».

Από την πλευρά του, κ. Guy-Laurent Epstein, Marketing Director της UEFA, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με την Kaizen Gaming για τις επόμενες τρεις σεζόν του UEFA Europa League και του UEFA Conference League. Μείναμε πραγματικά εντυπωσιασμένοι από τις δράσεις που ανέλαβαν ως χορηγοί του UEFA EURO 2024 αυτό το καλοκαίρι. Αντίστοιχα, με ανυπομονησία περιμένουμε  να δούμε πώς, με τη νέα μας συνεργασία,  θα μεταφράσουν το πάθος τους για το ευρωπαϊκό διασυλλογικό ποδόσφαιρο σε νέες ξεχωριστές εμπειρίες για τους φιλάθλους».

Η σέντρα στο νέο League Phase του UEFA Europa League είναι προγραμματισμένη για τις 25 Σεπτεμβρίου, ενώ το UEFA Conference League, που επίσης περιλαμβάνει πλέον 36 ομάδες, ξεκινά στις 3 Οκτωβρίου. 

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM