ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Το συγκινητικό αντίο στον δακρυσμένο εύζωνα της Προεδρικής Φρουράς από το ταίρι του: «Τιμή μου που σε γνώρισα»

Το συγκινητικό αντίο στον δακρυσμένο εύζωνα της Προεδρικής Φρουράς από το ταίρι του: «Τιμή μου που σε γνώρισα» Facebook Twitter
0

Λίγες ημέρες μετά το βίντεο με τον δακρυσμένο εύζωνα που εκτελούσε υπηρεσία στην Προεδρική Φρουρά για τελευταία φορά, ακόμη ένα κλιπ δημοσιεύτηκε στα social media από την αδελφή του.

Στη νέα ανάρτηση που έκανε η αδελφή του οπλίτη στο TikTok, δείχνει το «αντίο» από το ταίρι του, με τον οποίο ο 24χρονος τελούσε μαζί τις σκοπιές κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής τους θητείας. Τηρώντας τους κανόνες ακινησίας, οι δυο τους αγκαλιάστηκαν φορώντας για τελευταία φορά τη στολή τους, στο τέλος της υπηρεσίας τους. Την ίδια ώρα φίλοι τους, επίσης εύζωνες, αποχαιρετούν ο ένας τον άλλο, στο ίδιο κλίμα συγκίνησης.

«Τιμή μου, τιμή μου που σε γνώρισα, τιμή μου που το ζήσαμε μαζί όλο αυτό. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται» έγραψε στον Γιώργο Τσιούλο, ο εύζωνας, με τον οποίο υπηρέτησαν μαζί και έγιναν φίλοι μέσα από τη θητεία τους στην προεδρική φρουρά.
 

@helenatsioulou Απάντηση στον χρήστη @John Karmi ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ 💙🧿 Σπυρος 💙 @basilhs.karavotas 💙 @John Karmi 💙 #euzones#evzones#tsioulos ♬ Παιδικό Όνειρο (Childhood Dream) - George Varsamakis & George Varsamakis Orchestra



 

It's Viral
0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

It's Viral / Στη δικαιοσύνη η Ηλιάνα Παπαγεωργίου – Τι ζητά από την Έλενα Χριστοπούλου

Η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, μέσω του δικηγόρου της, κατέθεσε αίτηση επίδειξης εγγράφων, ζητώντας από την Έλενα Χριστοπούλου να της παραδώσει όλες τις συμβάσεις που σχετίζονται με την πολυετή συνεργασία τους
THE LIFO TEAM
Τα social media κατακεραυνώνουν τη Coca-Cola για τη διαφήμιση που φτιάχτηκε με AI

It's Viral / Δείτε την πρώτη διαφήμιση της Coca-Cola που δημιουργήθηκε με τεχνολογία AI

Η Coca-Cola έφτιαξε μία διαφήμιση χρησιμοποιώντας μόνο τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης - Χρήστες του διαδικτύου χαρακτηρίζουν το σποτ «άψυχο» και «χωρίς ίχνος δημιουργικότητας» - Αντιδρούν και διαφημιστές
LIFO NEWSROOM