H Nike παρουσιάζει τη νέα εμφάνιση για τον μαραθώνιο

H Nike παρουσιάζει τη νέα εμφάνιση για τον μαραθώνιο Facebook Twitter
0

Φτιαγμένη για πρωταθλητές. Βαμμένη χωρίς ούτε μια σταγόνα νερό. Η νέα εμφάνιση της Nike για το μαραθώνιο εξοικονομεί ένα πολύτιμο αγαθό. Είναι κατασκευασμένη από ύφασμα που προέρχεται από την ανακύκλωση τριών πλαστικών φιαλών, ενώ η διαδικασία της βαφής έγινε μέσω μιας πρωτοποριακής μεθόδου, χωρίς προσθήκη νερού. Στις αρχές του έτους, η Nike ανακοίνωσε τη σύναψη μιας στρατηγικής σύμπραξης με την ολλανδική εταιρεία DyeCoo η οποία ασχολήθηκε εντατικά με την ανάπτυξη και κατασκευή βαφής υφασμάτων χωρίς νερό. Η τεχνολογία της DyeCoo χρησιμοποιεί ανακυκλωμένο διοξείδιο του άνθρακα ως υποκατάστατο του νερού στη διαδικασία βαφής των υφασμάτων.

Έχει υπολογιστεί ότι για τη βαφή υφασμάτων σήμερα καταναλώνονται κατά μέσο όρο 100-150 λίτρα νερού για την επεξεργασία ενός μόλις κιλού υφάσματος. Η βιομηχανία βαφής συνθετικών υφασμάτων καταναλώνει περίπου 9,1 τρισεκατομμύρια λίτρα νερού ετησίως, δηλ. ποσότητα νερού αντίστοιχη με αυτή που χρειάζεται για να γεμίσουν 3.700.000 αγωνιστικές πισίνες. Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για σχεδιασμό με γνώμονα το περιβάλλον, η Nike διερευνά τις δυνατότητες αυτής της τεχνολογίας εδώ και οκτώ χρόνια και σκοπεύει μελλοντικά να την χρησιμοποιήσει σε ευρεία κλίμακα για μεγάλους όγκους παραγωγής.

«Οι αθλητές κορυφαίων επιδόσεων απαιτούν μια τεχνολογία υψηλών επιδόσεων στην οποία θα μπορούν να βασίζονται σε κάθε προπόνηση και αγώνα», δήλωσε ο Martin Lotti, Olympics Global Design Director. «Το ύφασμα από ανακυκλωμένα υλικά και η νέα διαδικασία βαφής χωρίς προσθήκη νερού που χρησιμοποιήσαμε για τη φανέλα είναι ο τέλειος συνδυασμός υψηλών επιδόσεων, χαμηλού βάρους και μικρού περιβαλλοντικού αποτυπώματος».

Η νέα φανέλα διαθέτει επίσης τεχνολογία Nike Dri-FIT η οποία βοηθά στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος κατά το τρέξιμο απομακρύνοντας τον ιδρώτα και βοηθώντας τον αθλητή να διατηρεί σταθερή και δροσερή θερμοκρασία.  Επιπλέον, οι κρυφές ραφές στη φανέλα εξασφαλίζουν τέλεια εφαρμογή και αποφεύγονται οι ερεθισμοί.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM