Ο CEO της Ford, Τζιμ Φάρλεϊ, αποκάλυψε ότι δεν επιθυμεί να αποχωριστεί το Xiaomi Speed Ultra 7 που οδηγεί τους τελευταίους έξι μήνες.
Σε συνέντευξή του στην εκπομπή «The Fully Charged Podcast» με τον Βρετανό παρουσιαστή Ρόμπερτ Λιούελιν, ο Φάρλεϊ παραδέχτηκε ότι το αυτοκίνητο της Xiaomi τον έχει εντυπωσιάσει.
«Δεν μου αρέσει να μιλάω για τον ανταγωνισμό, αλλά οδηγώ το Xiaomi», δήλωσε, προσθέτοντας ότι η ομάδα του έφερε το όχημα από τη Σαγκάη στο Σικάγο, όπου και το χρησιμοποιεί για τους τελευταίους έξι μήνες. «Είναι φανταστικό. Πουλάνε 10.000 με 20.000 οχήματα τον μήνα, και είναι ήδη εξαντλημένα για έξι μήνες», σχολίασε, αναγνωρίζοντας την επιτυχία του κινεζικού κολοσσού στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων.
Το SU7 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Xiaomi και κυκλοφορεί σε τρεις εκδόσεις: SU7, SU7 Pro και SU7 Max. Παρόλο που ο Φάρλεϊ δεν διευκρίνισε ποια έκδοση οδηγεί, τόνισε ότι η Xiaomi έχει εδραιωθεί ως ισχυρός ανταγωνιστής στην αγορά, υπερβαίνοντας τις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Παρά την εμπορική επιτυχία, η Xiaomi κατέγραψε ζημιά 252 εκατομμυρίων δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του έτους από τον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων της. Η εταιρεία έχασε περίπου 9.200 δολάρια ανά όχημα, με τη βασική τιμή του SU7 να ξεκινά από 215.900 γιουάν (περίπου 30.000 δολάρια). Παράλληλα, η Xiaomi σχεδιάζει να μειώσει τα κόστη παραγωγής της με την αύξηση της κλίμακας του τομέα των EVs.
Ο Φάρλεϊ έχει αναγνωρίσει τις προκλήσεις που θέτει η κινεζική βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων, χαρακτηρίζοντας την ως «υπαρξιακή απειλή» για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες.
Η Ford αντιμετωπίζει προβλήματα με την EV στρατηγική της, καθώς η επιβράδυνση της ζήτησης προκάλεσε ζημιές 1,14 δισεκατομμυρίων δολαρίων στο δεύτερο τρίμηνο του έτους. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει τα κέρδη του τρίτου τριμήνου στις 28 Οκτωβρίου, ενώ ήδη σχεδιάζει να στραφεί περισσότερο σε υβριδικά μοντέλα αντί για πλήρως ηλεκτρικά SUV.
Με πληροφορίες από Business Insider