Uber for Teens: Η νέα υπηρεσία που επιτρέπει τις ασφαλείς μετακινήσεις εφήβων

Uber for Teens: Η νέα υπηρεσία που επιτρέπει τις ασφαλείς μετακινήσεις εφήβων Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Uber προσφέρει πλέον στους γονείς τη δυνατότητα να δημιουργήσουν έναν εξειδικευμένο λογαριασμό Uber για τα παιδιά τους, ηλικίας 13 έως 17 ετών, μέσω του οικογενειακού τους προφίλ. Το προϊόν Uber for Teens έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τις οικογένειες στις μετακινήσεις τους. Οι έφηβοι θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν μια διαδρομή μέσω του λογαριασμού τους, ο οποίος διαθέτει ενισχυμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας, υπό την επίβλεψη των γονιών τους. 

Πώς λειτουργούν οι λογαριασμοί εφήβων: 
 

  • Μόνο οι έφηβοι ηλικίας 13-17 ετών μπορούν να δημιουργήσουν έναν λογαριασμό Uber for Teens, μέσω πρόσκλησης από το οικογενειακό τους προφίλ. 

  • Οι γονείς μπορούν να «προσθέσουν έναν έφηβο» στο προφίλ τους και ο/η έφηβος/η θα λάβει πρόσκληση να κατεβάσει την εφαρμογή Uber. 

  • Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία περιλαμβάνει υποχρεωτική εκπαίδευση ασφαλείας, ο/η έφηβος/η μπορεί να αρχίσει να χρησιμοποιεί τον λογαριασμό του/της. 

Χαρακτηριστικά ασφαλείας: 
 

  • Ζωντανή παρακολούθηση διαδρομής: Οι γονείς μπορούν να παρακολουθούν τη διαδρομή σε πραγματικό χρόνο μέσω της εφαρμογής, λαμβάνοντας πληροφορίες για τον οδηγό και τον προορισμό. 

  • Επαλήθευση PIN: Κατά την επιβίβαση  του/της εφήβου στο αυτοκίνητο, απαιτείται η εισαγωγή ενός μοναδικού κωδικού PIN από τον οδηγό στην εφαρμογή για να ξεκλειδώσει η διαδρομή, προσφέροντας επιπλέον προστασία. 

  • Έλεγχος διαδρομής (RideCheck): Η εφαρμογή ανιχνεύει τυχόν αποκλίσεις από την προγραμματισμένη διαδρομή και ειδοποιεί τον γονέα και τον οδηγό σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. 

  • Διευρυμένη επικοινωνία: Οι γονείς μπορούν να επικοινωνούν με τον οδηγό κατά τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και με τη γραμμή ασφαλείας της Uber. 

  • Μόνο έμπειροι οδηγοί: Μόνο οι οδηγοί με υψηλές αξιολογήσεις μπορούν να δέχονται αιτήματα από κατόχους εφηβικών λογαριασμών. 

Όλες οι διαδρομές με επιβάτες εφήβους θα έχουν ενεργοποιημένα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας. Αυτά τα χαρακτηριστικά δεν μπορούν να απενεργοποιηθούν, διασφαλίζοντας έτσι τη συνεχή προστασία των εφήβων. Η Uber ξεκίνησε τη μελέτη για τη δημιουργία της υπηρεσίας αυτής πριν από περίπου έναν χρόνο, με τη συμβολή ειδικών ασφαλείας, όπως η Safe Kids Worldwide και η ParentZone. 

Η Μαίρη Γαϊτανάρου, Country Operations Manager της Uber στην Ελλάδα δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που προσφέρουμε αυτή την καινοτόμο υπηρεσία στις οικογένειες στην Ελλάδα. Είτε ο/η έφηβος μεταβαίνει στο σχολείο, είτε επιστρέφει από δραστηριότητες, οι γονείς θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις και θα μπορούν να παρακολουθούν την πορεία του/της βήμα προς βήμα. Δεσμευόμαστε να συμβάλλουμε στην ασφάλεια των εφήβων και να βοηθάμε τις οικογένειες στις μετακινήσεις τους». 

Η Vicki Shotbolt, CEO και Ιδρύτρια της ParentZone, δήλωσε: «Η ParentZone είναι περήφανη που συνεργάζεται με την Uber για την υποστήριξη αυτής της υπηρεσίας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει έναν ασφαλή τρόπο μετακίνησης των εφήβων. Έχουμε συμβουλευτεί εκατοντάδες γονείς και εφήβους από όλη την Ευρώπη για να διασφαλίσουμε ότι η Uber παρέχει μια εμπειρία μετακίνησης από την παραλαβή έως την παράδοση, με διαφάνεια σε κάθε βήμα».

Οι λογαριασμοί εφήβων της Uber, χρησιμοποιούνται από εκατομμύρια γονείς σε περισσότερες από 100 πόλεις παγκοσμίως. Η ανταπόκριση από τους γονείς είναι θετική, καθώς η υπηρεσία προσφέρει ευελιξία και σιγουριά, ενώ οι έφηβοι νιώθουν πιο ανεξάρτητοι καθώς μετακινούνται. 

Από σήμερα, οι επιβάτες στην Αθήνα θα λάβουν ένα email, που θα τους ενημερώνει για αυτή τη νέα υπηρεσία. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους εφηβικούς λογαριασμούς της Uber και να βρείτε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις στην ιστοσελίδα www.uber.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM