«Γίνε κι εσύ bagista»: Η νέα καμπάνια της Coffeeway

«Γίνε κι εσύ bagista»: Η νέα καμπάνια της Coffeeway Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η Coffeeway παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια, φέρνοντας στο προσκήνιο τα Coffeebags – τον καφέ φίλτρου σε ατομικό φακελάκι που μετατρέπει κάθε στιγμή σε απόλαυση. Με πρωταγωνιστή τον Bagista, μια persona γεμάτη αυτοπεποίθηση, έξυπνο χιούμορ και cool vibes, η καμπάνια αναδεικνύει την ευκολία, την ποικιλία και τη φορητότητα που προσφέρουν τα Coffeebags.

Ο Bagista δεν χρειάζεται barista γιατί με τα Coffeeway Coffeebags γίνεσαι Bagista. Είναι ο τύπος που μπορεί να απολαύσει τον τέλειο καφέ φίλτρου, όπου τον θέλει και όπως τον θέλει – είτε στο γραφείο, είτε στο πάρκο, είτε ακόμα και… στο ασανσέρ. Με τον βραστήρα και το φακελάκι του ανά χείρας, απολαμβάνει την απόλυτη εμπειρία καφέ φίλτρου με την πρακτικότητα που χρειάζεται ο σύγχρονος ρυθμός ζωής.

Η καμπάνια περιλαμβάνει τρία σποτ: ένα main TVC και δύο μικρότερης διάρκειας, που αφηγούνται την ιστορία του Bagista σε διαφορετικά settings. Μέσα από το μοναδικό storytelling και τη χιουμοριστική ματιά του Bagista, η Coffeeway επικοινωνεί τη δέσμευσή της να προσφέρει ποιοτικές, καινοτόμες λύσεις στον χώρο του καφέ φίλτρου.

Coffeebags: Ο καφές φίλτρου όπως τον θες, όπου τον θες

Τα Coffeebags της Coffeeway προσφέρουν την εμπειρία του καφέ φίλτρου με την πρακτικότητα που αναζητά ο σύγχρονος καταναλωτής. Είναι 100% Arabica και διαθέσιμα σε μια ποικιλία αρωμάτων, κλασικών γεύσεων και decaf που καλύπτουν κάθε διάθεση και στιγμή. Η καμπάνια ξεκίνησε πριν λίγες μέρες  και θα διαρκέσει το τέλος της χρονιάς, ενώ αναμένεται να συνεχιστεί ακόμα πιο δυνατά στο ξεκίνημα της νέας χρονιάς, κάνοντας την εμπειρία του καφέ φίλτρου πιο προσιτή και πιο διασκεδαστική από ποτέ.

Η δημιουργική ιδέα φέρει την υπογραφή των ADVENGERS, σε συνδυασμό με την παραγωγή από την Takes 2.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM