Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του

Το Netflix αυξάνει τις τιμές μετά την ανακοίνωση του μεγαλύτερου αριθμού νέων συνδρομητών στην ιστορία του Facebook Twitter
0

Η Netflix ανακοίνωσε την Τρίτη αυξήσεις στις τιμές των συνδρομών της στις ΗΠΑ και τον Καναδά, μετά την εγγραφή 19 εκατομμυρίων νέων συνδρομητών το τελευταίο τρίμηνο του 2024. Το εντυπωσιακό αυτό ρεκόρ ανεβάζει το συνολικό αριθμό συνδρομητών της πλατφόρμας στα 302 εκατομμύρια παγκοσμίως, εδραιώνοντας τη θέση της ως κορυφαία δύναμη στον κλάδο του streaming.

Η εκτόξευση στις εγγραφές αποδίδεται σε σειρά επιτυχημένων εκδηλώσεων και περιεχομένου:

  • Ο αγώνας πυγμαχίας μεταξύ Μάικ Τάισον και Τζέικ Πολ τον Νοέμβριο προσέλκυσε 108 εκατομμύρια θεατές παγκοσμίως, καθιστώντας τον το πιο streamed αθλητικό γεγονός στην ιστορία.
  • Δύο αγώνες NFL ανήμερα των Χριστουγέννων συγκέντρωσαν κατά μέσο όρο 30 εκατομμύρια θεατές.
  • Η δεύτερη σεζόν του «Squid Game», που έκανε ρεκόρ πρεμιέρας με 68 εκατομμύρια προβολές την πρώτη εβδομάδα.
  • Η προσθήκη ζωντανών μεταδόσεων του WWE "Raw" τις Δευτέρες.

Οι νέες τιμές συνδρομής που ανακοίνωσε η Netflix έχουν ως εξής:

  • Η τυπική συνδρομή χωρίς διαφημίσεις αυξάνεται από 15,49 δολάρια σε 17,99 δολάρια.
  • Η συνδρομή με διαφημίσεις ανεβαίνει από 6,99 σε 7,99 δολάρια.
  • Η premium συνδρομή, που περιλαμβάνει ποιότητα 4K, αυξάνεται από 22,99 σε 24,99 δολάρια.

Σε επιστολή προς τους επενδυτές, η εταιρεία σημείωσε ότι οι αυξήσεις κρίνονται αναγκαίες για να ενισχυθεί η επένδυση σε νέο περιεχόμενο και υπηρεσίες. Παράλληλα, το τελευταίο τρίμηνο του 2024, η Netflix κατέγραψε αύξηση εσόδων κατά 16%, φτάνοντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια, ενώ τα λειτουργικά της κέρδη άγγιξαν τα 2,3 δισ. δολάρια (+52% σε ετήσια βάση).

Ο συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix, Τεντ Σαράντος, τόνισε τη σημασία των ζωντανών εκδηλώσεων και αθλητικών γεγονότων στη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο για μελλοντικές συνεργασίες με αθλητικές διοργανώσεις.

Η ραγδαία αύξηση συνδρομητών επιβεβαιώνει τη δεσπόζουσα θέση του Netflix στην αγορά, σε μια περίοδο όπου ανταγωνιστές όπως η Disney και η Warner Bros. Discovery καταβάλλουν προσπάθειες να φτάσουν τη δημοτικότητα και την κερδοφορία της πλατφόρμας.

«Είμαστε τυχεροί που δεν έχουμε αποσπάσεις όπως η διαχείριση παραδοσιακών καναλιών, και η συνεχής μας επένδυση μάς διασφαλίζει ισχυρή προσαρμογή στις ανάγκες της αγοράς», δήλωσε η Netflix στην αναφορά κερδών της.


 

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

TV & Media / Eurovision 2025: Γιατί προηγούνται στα στοιχήματα χώρες που δεν έχουν επιλέξει καν τραγούδι

Οι εταιρείες στοιχημάτων συνήθως τοποθετούν χώρες, όπως η Σουηδία, μεταξύ των κορυφαίων διεκδικητών στις αποδόσεις στοιχημάτων της Eurovision, ακόμη και πριν επιλέξουν τα τραγούδια ή τους καλλιτέχνες που θα διεκδικήσουν τη νίκη
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Γεύση / Έκανε την Ελληνίδα μαμά του αστέρι του TikTok κι όταν εκείνη πέθανε, συνέχισε να μαγειρεύει τις συνταγές της

Ο Ελληνοαμερικανός stand-up κωμικός Γκας Κωνσταντέλλης έφτιαξε έναν «βωμό» στα social media για τη μητέρα του και τις συνταγές της, οι οποίες συγκεντρώνονται τώρα σ’ ένα βιβλίο.
THE LIFO TEAM