REEBOK

REEBOK Facebook Twitter
0

Η Reebok ανακοίνωσε την αποκλειστική συνεργασία της με την Alicia Keys, 14 φορές νικήτρια βραβείου GRAMMY®, τραγουδίστρια, στιχουργό,  παραγωγό,  ηθοποιό,  συγγραφέα  με  τις  μεγαλύτερες  πωλήσεις  στους  New York Times,  επιχειρηματία αλλά και ανθρωπίστρια.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής συνεργασίας, η Alicia Keys λανσάρει τη δική της limited edition Reebok Classics συλλογή FW ‘12, προσθέτοντας σε αγαπημένα classics κομμάτια όπως το Free style Hi, Free style Double Bubble, Classic Nylon Slim και Princess τη δική της πινελιά. Ξεδιπλώνοντας το δημιουργικό της ταλέντο, η Alicia Keys εργάστηκε με τη σχεδιαστική ομάδα της Reebok σε όλα τα στάδια δημιουργίας της συλλογής, από την επιλογή των αγαπημένων της Classics σχεδίων μέχρι την επιλογή συγκεκριμένων υλικών και χρωμάτων για να τα ανανεώσει. Το αποτέλεσμα της συλλογής περιλαμβάνει πολυτελή υφάσματα, μοντέρνα στυλ και υλικά που θα τραβήξουν όλα τα βλέμματα, ενώ είναι σίγουρο ότι θα γοητεύσει τους trendsetters που βρίσκονται στο τέλος της εφηβείας τους και γύρω στα είκοσι.

«Ξεκίνησα να φοράω τα Freestyles όταν ήμουν παιδί. Το Free style Hi ήταν το πρώτο μου ζευγάρι και με πηγαίνει πίσω σε μία ανέμελη εποχή. Το σχέδιο είχε μεγάλη αποδοχή στο street style και λατρεύω το γεγονός ότι έχει παραμείνει έτσι ακόμη και σήμερα. Τα Classic Nylon Slim έχουν τόσο τέλεια γραμμή, είναι σίγουρα τα αγαπημένα μου sneakers. Τα Free style Hi έχουν στιγματίσει το παρελθόν μου, τον τρόπο που βλέπω τα πράγματα κι έχουν καταφέρει να παραμείνουν μέχρι και σήμερα τόσο νεανικά όπως ήταν και τότε. Αλλά τα νέα μου αγαπημένα είναι τα Double Bubble!!! Τα έχω ερωτευτεί!»

Για να υποστηρίξει το λανσάρισμα της νέας της συλλογής, η Alicia Keys πρωταγωνιστεί επίσης στην παγκόσμια καμπάνια των Reebok Classics FW ‘12 με το τηλεοπτικό σποτ να προβάλει το ταξίδι αναζήτησης της Keys προς την κορυφή ενάντια στις μεγαλύτερες προβλέψεις του κόσμου και της πόλης της, της Νέας Υόρκης.

Ο Todd Krinsky, Head of Reebok Classics, αναφέρει «Η Alicia είναι φαν της Reebok εδώ και πολύ καιρό και είμαστε κι εμείς μεγάλοι θαυμαστές της, επομένως είναι πραγματικά μία τέλεια συνεργασία, η οποία δεν είναι απλώς ένα συμβόλαιο, αλλά μία αληθινή συνεργασία όπου η ίδια μπορεί να δείξει τη δημιουργικότητά της σε τομείς εκτός μουσικής. Έχει ασχοληθεί προσωπικά με το σχεδιασμό της συλλογής της και τη δημιουργία μίας καμπάνιας που αντιπροσωπεύει τέλεια εκείνη και τη Reebok και γιορτάζει τη δυναμικότητα των νέων γυναικών σε όλο τον κόσμο».  

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM