ECOTROPHELIA

ECOTROPHELIA Facebook Twitter
0

Για το Παρίσι θα ταξιδέψει σε λίγες ημέρες η ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου που ξεχώρισε για το καινοτόμο προϊόν που παρουσίασε στο 2ο Διαγωνισμό Καινοτόμων Προϊόντων Διατροφής “ECOTROPHELIA 2012”. Εκεί, η ελληνική ομάδα θα διαγωνιστεί σε ευρωπαϊκό, πλέον, επίπεδο στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Τροφίμων και Ποτών “Sial”, σε συνέχεια της ελληνικής διοργάνωσης που ολοκληρώθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, που κέρδισε την πρώτη διάκριση στον εθνικό διαγωνισμό, θα παρουσιάσει το προϊόν της, Cereal 4, στο ευρωπαϊκό κοινό, παράλληλα με τους νικητές των υπόλοιπων 14 ευρωπαϊκών χωρών που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία. Το προϊόν που ανέπτυξε η ελληνική ομάδα και το οποίο της χάρισε το 1ο βραβείο αποτελεί μία βάση πολυδημητριακών σε μορφή σκόνης. Το Cereal 4 περιέχει ένα μίγμα τεσσάρων πηγών δημητριακών (σίκαλη, βρώμη, ρύζι και καλαμπόκι), χαρουπάλευρο, φυσικά αρωματικά συστατικά και το εναλλακτικό γλυκαντικό stevia και διατίθεται σε δύο γεύσεις: πορτοκάλι-μαστίχα και κανέλα-τζίντζερ. Σύμφωνα με τους φοιτητές του Ε.Μ.Π., το προϊόν έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εύκολη ανασύσταση σε γάλα και την παρασκευή τόσο ενός ευχάριστου και θρεπτικού, ζεστού ή κρύου, ροφήματος όσο και ενός νόστιμου επιδορπίου γάλακτος (πουτίγκα).

Η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων και Ποτών “Sial”, που αποτελεί την κορυφαία έκθεση του κλάδου τροφίμων και ποτών παγκοσμίως και «σημείο συνάντησης» των μεγαλύτερων καινοτομιών του κλάδου, θα λάβει χώρα από τις 21 έως και τις 25 Οκτωβρίου. Οι παρουσιάσεις των προϊόντων της κάθε χώρας θα πραγματοποιηθούν το διήμερο 21 & 22 Οκτωβρίου, οπότε θα γίνει και η τελετή βράβευσης των νικητών.

 

Υπενθυμίζεται ότι στον περσινό Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό ECOTROPHELIA, που είχε πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της ANUGA, η ελληνική ομάδα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο κατάφερε να κατακτήσει ομόφωνα την πρώτη θέση με το προϊόν “Da Vero - Eco Seafood Cold Cuts” που έχει ήδη βρει το δρόμο του στην αγορά.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM