Coca-Cola & TEDxAthens

Coca-Cola & TEDxAthens Facebook Twitter
0

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», η Coca-Cola συνεργάζεται με το TEDxAthens και μας προσκαλεί να μοιραστούμε το δικό μας λόγο για πιστέψουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Είσαι ο δημιουργός μιας πρωτότυπης ιδέας που θεωρείς ότι μπορεί να ωφελήσει το κοινωνικό σύνολο; Έχεις κάποια ιστορία που πιστεύεις ότι θα αποτελούσε έμπνευση για τους άλλους; Τώρα σου δίνεται η ευκαιρία να γίνεις εσύ ο πρωταγωνιστής. Από τις 22 Οκτωβρίου μέχρι και τις 2 Νοεμβρίου μπορείς να επισκεφθείς το www.reasonstobelieve.gr, να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό «Γράψε τον δικό σου λόγο» και να μοιραστείς την «ιστορία» σου με την Coca-Cola και το TEDxAthens. Ο μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να δει την ιδέα του να παρουσιάζεται στη φετινή διοργάνωση του TEDxAthens, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 24 Νοεμβρίου.

Η Coca-Cola, μέσα από την καμπάνια «Πιστεύουμε σε ένα καλύτερο αύριο», προσπαθεί να αναδείξει τα καλά πράγματα που συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας. Ιστορίες ανθρώπων που ζουν και εργάζονται στη χώρα μας και που με τις πρωτοβουλίες τους μας εμπνέουν και ωφελούν το κοινωνικό σύνολο. Μικροί ήρωες της καθημερινότητας που με τις πράξεις τους μας δείχνουν πως εκεί έξω υπάρχουν λόγοι να πιστέψουμε σε ένα καλύτερο αύριο! Τώρα, ήρθε η στιγμή να γίνεις κι εσύ ένας από αυτούς. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να στείλεις στο reasonstobelieve.gr τη δική σου «ιστορία». Η ιστορία μπορεί να αφορά σε μια επιχειρηματική ιδέα που θα δώσει πνοή στην οικονομία της χώρας μας. Μια επιστημονική ανακάλυψη που θα ευνοήσει τη ζωή ορισμένων συνανθρώπων μας. Μια mobile εφαρμογή που θα διευκολύνει την καθημερινότητα κάποιων.

Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί την Παρασκευή 2 Νοεμβρίου. Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, η επιτροπή του TEDxAthens θα αξιολογήσει τις ιστορίες και θα αναδείξει αυτήν που θεωρεί την πιο πρωτότυπη, την πιο εμπνευστική, εκείνη που αποτελεί έναν αληθινό λόγο για να πιστέψουμε όλοι μας σε ένα καλύτερο αύριο. Ο μεγάλος νικητής θα έχει την ευκαιρία να παρευρεθεί στο φετινό TEDxAthens, αλλά και να δει την ιστορία του να παρουσιάζεται σε μια από τις παράλληλες δράσεις της διοργάνωσης.

 

www.reasonstobelieve.gr

www.facebook.com/reasonstobelieve.gr

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM