Nestlé

Nestlé Facebook Twitter
0

Το ένα εκατομμύριο ξεπέρασαν οι φίλοι των σελίδων που διατηρούν στο Facebook οι μάρκες της Nestlé: μάρκες κλασικές, που έχουν εδώ και χρόνια κερδίσει μια θέση στις καρδιές των Ελλήνων, αλλά ταυτόχρονα προσαρμοσμένες πάντα στις πιο σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των καταναλωτών∙ μάρκες με μικρότερη ή μεγαλύτερη ιστορία, που έχουν όμως όλες την καινοτομία και την πρωτοπορία στον πυρήνα της ύπαρξής τους.

Κατανοώντας τη μεγάλη αλλαγή που είχε ήδη αρχίσει να συντελείται στο χώρο της επικοινωνίας αλλά και στην καθημερινή μας ζωή, η Nestlé ενέταξε ήδη από το 2010 τα νέα Μέσα στο τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει και απευθύνεται στους καταναλωτές της. Σήμερα τα brands της εταιρείας διαθέτουν συνολικά 20 fan pages, έξι από τα οποία συμπεριλαμβάνονται μεταξύ των 20 δημοφιλέστερων fan pages καταναλωτικών προϊόντων ταχείας κυκλοφορίας (FMCG).

Τα παγωτά Magnum και οι σοκολάτες Crunch και Kit Kat ήταν τα πρώτα brands της εταιρείας που δημιούργησαν τις δικές τους Facebook σελίδες, οι οποίες, χάρη στον άκρως νεανικό χαρακτήρα και το πλούσιο περιεχόμενό τους, παραμένουν ακόμη και σήμερα ανάμεσα στα πιο δημοφιλή fan pages της Nestlé. Τις κορυφαίες, ωστόσο, θέσεις των fan pages με τους περισσότερους διαδικτυακούς οπαδούς κατέχουν οι σελίδες των Frappolis και Fitness, με 195.000 και 185.000 fans αντίστοιχα.

Ο κατάλογος των σελίδων που διατηρούν τα brands της Nestlé στο Facebook συνεχίζεται με 15 ακόμη fan pages που ξεχωρίζουν και αποδεικνύουν την έμφαση που δίνει η εταιρεία στην άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία με τους καταναλωτές της. Αυτήν ακριβώς την έμφαση που καθιστά τους καταναλωτές τους καλύτερους πρεσβευτές της Nestlé στην οικογένειά τους, τους φίλους τους, τον κοινωνικό τους περίγυρο.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM