“ΔΡΑΣΗ” αγάπης από τo ΙΕΚ ΑΚΜΗ

“ΔΡΑΣΗ” αγάπης από τo ΙΕΚ ΑΚΜΗ Facebook Twitter
0

Ημέρες Αγάπης  και μία ακόμη σημαντική δράση για την κοινωνία και τον συνάνθρωπο πραγματοποιήθηκε από το ΙΕΚ ΑΚΜΗ με την συνδρομή του Συλλόγου «Μπορούμε», για τη στήριξη του Συλλόγου Φίλων των Αστέγων του Δήμου Αθηναίων.

Με κεντρικό σύνθημα «έλα με ό,τι μπορείς, ένα πακέτο μακαρόνια, ένα κουτί γάλα και η πιο μικρή προσφορά είναι σημαντική», εκατοντάδες απλοί πολίτες, προσήλθαν στις εγκαταστάσεις του ΙΕΚ ΑΚΜΗ στην Αθήνα ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα για συλλογή τροφίμων για τη 400 άπορες οικογένειες που ζουν στην περιοχή της Αθήνας και στηρίζει καθημερινά ο Σύλλογος του Δήμου Αθηναίων.

Η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη. Μικροί, μεγάλοι, άτομα όλων των ηλικιών, άπλωσαν το χέρι και έφεραν ο καθένας ό,τι μπορούσε για να δώσουν χαρά τις γιορτινές μέρες σε συνανθρώπους που το έχουν περισσότερη ανάγκη.

Μικροαντικείμενα και δώρα που κατασκεύασαν  σπουδαστές του τομέα Παιδαγωγικών και ART & DESIGN του ΙΕΚ ΑΚΜΗ με την επιμέλεια της Σίσσυς Φειδά, προσφέρθηκαν στον Σύλλογο που έστησε επιτόπου ένα μικρό ΒΑΖΑΑR προκειμένου με τα έσοδά του να στηρίξει τις άπορες οικογένειες που φροντίζει καθημερινώς σε είδη πρώτης ανάγκης. Ανάμεσα στα δώρα και το γούρι του 2013, σχεδιασμένο από τις άπορες γυναίκες του Συλλόγου, μαζί με τις πιο θερμές ευχές τους για κάθε έναν που έδωσε την αγάπη του και το υστέρημά του αλλά και ένα γλυκό κέρασμα από τους σπουδαστές ζαχαροπλαστικής του ΙΕΚ ΑΚΜΗ.

Συγκίνηση προκάλεσε η ανταπόκριση μεγάλων εταιριών που έσπευσαν να προσφέρουν μεγάλες ποσότητες από πλέον είδη βασικής ανάγκης όπως οι εταιρίες ΜΕΛΙΣΣΑ, ΜΙΝΕΡΒΑ, και ARLA FOODS  που προσέφεραν εκατοντάδες κιλά μακαρόνια, λάδι, βούτυρο και τυρί αντίστοιχα και έσπευσε ο Σύλλογος να μοιράσει την ίδια μέρα στους άπορους σε ξεχωριστό κάλεσμα αγάπης για τις ημέρες των εορτών.

Η κινητοποίηση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «ΔΡΑΣΗ για την ΚΟΙΝΩΝΙΑ» που πραγματοποιεί  το ΙΕΚ ΑΚΜΗ στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής ευθύνης. 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM