Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος

Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος Facebook Twitter
0

Ογδόντα έξι προμηθευτές της Περιφέρειας της Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει ο όμιλος Μαρινόπουλος μέσω του προγράμματος «Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος», που πλέον επεκτείνεται και στη συμπρωτεύουσα, μετά τις τέσσερις πρώτες «στάσεις» του στις Σέρρες, την Τρίπολη, το Βόλο και, πρόσφατα, στην Κρήτη.

Οι 86 προμηθευτές της Κεντρικής Μακεδονίας, που διακινούν περί τους 450 επώνυμους κωδικούς και ακόμη 80 ιδιωτικής ετικέτας, εντάχθηκαν στο εμπορικό πρόγραμμα της Μαρινόπουλος Α.Ε. για το διάστημα 14 με 27 Ιανουαρίου, αποκτώντας έτσι πρόσβαση σε 98 καταστήματα τις αλυσίδας στις περιοχές της Θεσσαλονίκης, της Βέροιας, της Κατερίνης, της Αλεξάνδρειας, του Κιλκίς, της Έδεσσας, των Γιαννιτσών και της Νάουσας και μέσω αυτών σε περισσότερους από 1 εκατ. καταναλωτές.

Στόχος της Μαρινόπουλος Α.Ε. μέσω του Προγράμματος Καινοτομία Ελληνικού Προϊόντος είναι να προβάλει τον αγροτικό πλούτο της ελληνικής γης και να προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές, που τιμούν την εταιρεία με την εμπιστοσύνη τους εδώ και 50 χρόνια, τα τοπικά προϊόντα διαφόρων περιοχών της χώρας.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης ενέργειας, συνολικά 160 καταστήματα στην Κεντρική Μακεδονία προσφέρουν στους καταναλωτές σημαντικές εκπτώσεις σε τοπικά προϊόντα, είτε επώνυμα, είτε ιδιωτικής ετικέτας Carrefour, αναδεικνύοντας με αυτόν τον τρόπο τον τοπικό χαρακτήρα και τις παραδόσεις της περιοχής.

 

Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος Facebook Twitter

Παράλληλα, η Μαρινόπουλος Α.Ε. στηρίζει την επιχειρηματικότητα, με έναν πρωτοποριακό διαγωνισμό που αναζητά καινοτόμα προϊόντα σε όλη τη χώρα δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς να δουν τις καινοτόμες ιδέες τους τοποθετημένες προς πώληση στα ράφια των καταστημάτων της για έξι μήνες.

Αξίζει να σημειωθεί, πως μέχρι σήμερα, την πρωτοβουλία αυτή έχουν «αγκαλιάσει» συνολικά 281 Έλληνες προμηθευτές, καθώς και οι 5.278 εργαζόμενοι της Μαρινόπουλος Α.Ε. που ζουν και εργάζονται στα 300 καταστήματα της εταιρείας στις συγκεκριμένες περιοχές, δηλαδή στις Σέρρες, την Τρίπολη, το Βόλο, την Κρήτη και την Κεντρική Μακεδονία. Το πρόγραμμα θα συνεχιστεί στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και στην Ήπειρο, με επόμενους σταθμούς την Αλεξανδρούπολη και τα Ιωάννινα.

Ως αμιγώς ελληνική εταιρεία, η Μαρινόπουλος συνεργάζεται με περισσότερους από 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων της προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε., κ. Jerome Loubere, δήλωσε σχετικά: «Σε ένα δύσκολο περιβάλλον, είναι χαρά μας που μια ακόμα υπεύθυνη δράση της εταιρία μας έχει ήδη αγκαλιαστεί από όλους, τους προμηθευτές μας, αλλά και τους Έλληνες παραγωγούς που επιθυμούν να προβάλουν τα προϊόντα που δημιουργούν με μεράκι και αγάπη. Επόμενοι σταθμοί του Προγράμματος Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος θα είναι η Αλεξανδρούπολη, τα Ιωάννινα και η Καστοριά».

 

Πρόγραμμα Καινοτομίας Ελληνικού Προϊόντος Facebook Twitter

 

Παρουσία της Μαρινόπουλος στην Κεντρική Μακεδονία

H Μαρινόπουλος στην Κεντρική Μακεδονία διαθέτει 6 υπερμάρκετ Carrefour, 32 Carrefour Μαρινόπουλος, 39 Carrefour Express, 10 Carrefour Express Franchise, 70 Smile και 3 ΟΚ Anytime απασχολώντας συνολικά 2.294 ανθρώπους.

Η Μαρινόπουλος συνεργάζεται με 86 ελληνικές εταιρίες και παραγωγούς της περιοχής προωθώντας με αυτόν τον τρόπο σε όλη την Ελλάδα τα χαρακτηριστικά προϊόντα της περιοχής.

Μέσα από το δίκτυο των 800 καταστημάτων της ανά τη χώρα η Μαρινόπουλος Α.Ε. διανέμει 450 κωδικούς επώνυμων προϊόντων και 80 κωδικούς προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας Carrefour με προέλευση από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM