JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL

JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL Facebook Twitter
0

Το JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™, η επιτομή του Σκοτσέζικου blended whisky και ο David Gandy διοργάνωσαν ένα prive πάρτι στο Annabel’s, στην Berkeley Square του Λονδίνου, για να γιορτάσουν τη νέα τους συνεργασία.

Αυτή η ξεχωριστή βραδιά αποτέλεσε τη συνέχεια της επίσημης ανακοίνωσης, για τον πρωτοπόρο στον τομέα της ανδρικής μόδας David Gandy, ως νέου εκπρόσωπου του brand. Η συνεργασία του David με το JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL’s ™ σηματοδοτεί τη νέα καμπάνια “Game changer in the World of Whisky” – μία δέσμευση στην αναγνώριση των πραγματικών game changers, αυτών που με τις πράξεις τους διαγράφουν νέα μονοπάτια για τους ίδιους και τον υπόλοιπο κόσμο.

Οι καλεσμένοι απόλαυσαν συναρπαστικά κοκτέιλ με JOHNNIE WALKER® BLUE LABEL™  όπως το ‘Blue Highland’ και ένα ιδιαίτερο γαστριμαργικό μενού. Είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τον David Gandy, καθώς επίσης και με κορυφαίες προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό τομέα, από το χώρο της μόδας και της υψηλής κοινωνίας όπως οι Yasmin και Simon Le Bon, ο Sir Stuart Rose, ο Λόρδος March, η Mischa Barton, η Laura Whitmore και ο Perry Oosting.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM