ΚΙΝΗΣΗ

CHUCK TAYLOR ALL STAR CAMPAIGN

CHUCK TAYLOR ALL STAR CAMPAIGN Facebook Twitter
0

Το“Getdirty” είναι μια νοοτροπία. Δείχνει το πόσο μακριά μπορείς να φτάσεις. Είναι η προσπάθεια που καταβάλεις για να εκφραστείς. Είναι το να τολμάς πρώτα και να σκέφτεσαι μετά.Το“Get Dirty”συμβολίζει το δημιουργικό πνεύμα στην πιο επιθετική και αφοσιωμένη του μορφή.
Δεν σημαίνει απλά να “λερωθείς” ο ίδιος. Σημαίνει να“βουτήξεις” στα ορμητικά νερά και να ξαναβγείς στην επιφάνεια με τα σημάδια και τις ατέλειες που καταδεικνύουν τη δέσμευση σου για δημιουργικότητα.
Αυτή η καμπάνια έρχεται να δώσει πνοή στο concept “Sneakers Get Dirty” και τη συλλογή Well Worn.

Η συλλογή Well Worn παρουσιάζει μια σειρά των Chuck Taylor All Stars, που έχει υποστεί ειδικές επεξεργασίες για να αποκτήσει το τέλειο “φθαρμένο”look. Ένα αποτέλεσμα που αποπνέει άνεση, ιστορία και χαρακτήρα προσδίδοντας μια χαλαρή καλοκαιρινή αίσθηση.
Όταν πρόκειται για ένα ζευγάρι Chuck Taylor All Stars, η “φθορά“ είναι μια γιορτή εμπειριών που άφησαν τα σημάδια τους. Γιατί τα γυαλιστερά και άψογα πράγματα δεν έχουν ψυχή. Τα Chucks είναι στα καλύτερά τους όταν είναι φθαρμένα.
Κάθε ζευγάρι είναι μοναδικό για αυτόν που το φοράει! Κάθε σημάδι, κάθε γρατζουνιά και λεκές αποτελεί σφραγίδα αυθεντικότητας και ανάμνηση κάθε στιγμής  που ενήργησε με δυναμισμό,  αντί να μείνει άπρακτος και απλός θεατής στο περιθώριο.

Για την Άνοιξη 2013 καιμε τη συλλογή Well Worn, η Converse στρέφεται δυναμικά στον vintage χαρακτήρα της και παρουσιάζει μια ευρεία χρωματική γκάμα των Chuck Taylor με “ξεπλυμένο” καμβά που προσδίδει στο παπούτσι το εφέ του “παλιού και φθαρμένου”. Μια συλλογή που θα αποτελέσει σημαντική προσθήκη στη συλλογή των φανατικών οπαδών των “used” sneakers.

0

ΚΙΝΗΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM